Buca di Beppo - Campbell

3.8
評価・口コミ(707)
~30 USドル
イタリア料理

人気のタグ:

子連れOK
グループ・宴会に向いている
カジュアルな雰囲気
Buca di Beppoは折衷的なヴィンテージ感が漂う空間で、本格的なイタリア料理を提供しています。料理はテーブルの全員で分け合えるファミリースタイルで、BUCAスモール(2名分~)、BUCAラージ(4名分~)の2サイズを用意しています。陽気な雰囲気のBucaの店内には、フランク・シナトラやディーン・マーティンなどの名曲が流れ、家族の写真、ソフィア・ローレンやジョー・ディマジオといったイタリア系アメリカ人の象徴的な人物の写真が飾られています。エネルギッシュな雰囲気、おいしい料理、フレンドリーなスタッフが揃うBuca di Beppoは、素晴らしいイタリア料理と共に楽しいひと時を過ごすのに最適です。

安全対策

清掃と消毒
  • 座席間の表面を消毒します
  • 共有エリアは毎日徹底して清掃します
  • デジタル、使い捨て、または消毒済みのメニューをご提供します
  • お客様に消毒剤またはウェットティッシュをご提供します
  • 包装または封がされたカトラリーをご提供します
Physical Distancing
  • 一度にご来店可能なお客様の人数を制限します
  • 共有エリアでの距離を確保します
  • テーブル間の距離を通常より広く取ります
Protective Equipment
  • 接客担当者はマスクを着用します
  • お客様の食事中以外のマスクの着用を義務付けます
Screening
  • 病気のスタッフの職場への出入りを禁止します
ダイナー707人による総合評価
総合評価
評価・口コミを投稿できるのは、このレストランでお食事をされたダイナーのみです。
3.8最近の評価をもとに集計
3.8
お料理
3.7
サービス
3.7
雰囲気
3.5
コストパフォーマンス
騒音レベル · 普通
71%の人 がオススメすると言っています
並べ替え
絞込み
OT
OpenTable ダイナー
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(1)
2020年11月7日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

Fast service, amazing food, and the employees are phenomenal and very welcoming. Our first time there and we loved it.

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2020年11月10日

We are happy to receive such lovely feedback about our team. Thank you for dining with us. We hope you visit us again soon.

通報する
OT
OpenTable ダイナー
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(4)
2020年10月27日にご来店
総合5お料理4サービス5雰囲気5

I wish they had Anchovies, there are some people that like them, especially Italians. Also would be nice to have Rosemary to put in the oil vinegar and basil and fresh oregano. The service was great the bartender was wonderful

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2020年11月3日

Thank you for dining out with us! We appreciate you sharing your experience and look forward to serving you again.

通報する
OT
OpenTable ダイナー
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(10)
2020年10月24日にご来店
総合3お料理4サービス4雰囲気2

I think this may have been the first weekend Buca di Beppo was open for indoor dining at 25% capacity. We arrived on time to find out they were not prepared to take us yet and estimated a 30 min wait. They did not distinguish between those who made online reservations and those who just showed up. Once seated, the waiter was very nice and accommodating. Our food was good and we had plenty to take home.

Unfortunately I was a bit turned off with the atmosphere as there was a large family taking up the two other tables in our area and not wearing masks despite being finished with their meal. They were getting up and walking between tables a lot. It wasn’t until partway thru our meal that they left. I’m not inclined to return to the restaurant again.

Buca di Beppo - Campbell
3日日前に返信

We're very sorry to hear you could not fully enjoy your visit. We appreciate you bringing these opportunities for improvement to our attention. We hope to be able to serve you again.

通報する
CM
vipChadM
評価・口コミ(7)
2020年10月17日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

First time eating indoors since covid. Buca's first night open and it was incredible. The service was extremely attentive and the food was great. My only qualm was that the pizza could have been cooked a little longer, pretty soft on the bottom but it was still very tasty. Will be going back soon!

通報する
OT
OpenTable ダイナー
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(6)
2020年3月16日にご来店
総合4お料理4サービス3雰囲気4

Birthday

Bread took some time to get to us, plus our table had too loud of music

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2020年3月19日

We appreciate you taking the time to write to us and are sorry to hear you did not fully enjoy your recent visit. Please know that your feedback will be shared with our management team in an effort to improve future guest experiences. Thank you for reaching out to us. "

通報する
PM
PhillipM
評価・口コミ(1)
2020年3月1日にご来店
総合1お料理1サービス1雰囲気1

We were never informed that they couldn't seat us because of some plumbing issue so we showed up and they said nope sorry u cant eat here.

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2020年3月5日

We are sorry to hear you had an unsatisfactory experience and value your feedback. We will be sure to share this experience with our staff in an effort to improve future guest experiences.

通報する
M
vipMasako
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(23)
2020年3月1日にご来店
総合1お料理1サービス1雰囲気1

We had a 5:30 pm reservation for a large party for my husband’s 79th birthday on March 1, 2020. At 4.45 pm, I received a call from a young lady saying that our reservation was cancelled due to a sewage problem! I couldn’t believe it! The employee was very “matter of fact” about this situation , said she’s sorry and hung up!
I feel we should be compensated for our troubles. I’ve never had this happen to me. It was very distressing and disappointing, to say the least.

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2020年3月3日

We are so sorry to hear that we let you down – especially on such a special day. We appreciate that you have taken the time to write to us. We will be sure to share this experience with our staff in an effort to improve future guest experiences.

通報する
OT
OpenTable ダイナー
評価・口コミ(1)
2020年2月24日にご来店
総合3お料理4サービス4雰囲気3

Their special for the day was linguine with clams was overpriced at $43.00. Suppose to have enough pasta to feed two people. Disappointed at the price paid. Not recommend to a friend.

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2020年2月28日

We regret to hear that your meal was not up to our usual standards. We appreciate that you have taken the time to write to us and will share this experience with our management team in an effort to improve future guest experiences. Thank you for reaching out to us.

通報する
OT
OpenTable ダイナー
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(7)
2020年2月16日にご来店
総合3お料理3サービス3雰囲気4

No kids menu given, had to ask. Table was not set up with plates, had to ask. Friendly service, but waited a while to order.

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2020年2月17日

We appreciate you for taking the time to write this review as our customer's feedback is very important to us. We will be sure to share your thoughts with our team and thank you for reaching out to us.

通報する
j
jdub
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(1)
2020年2月16日にご来店
総合2お料理2サービス2雰囲気3

way too expensive for party of four, food was room temp at best as well. Our first time we were disappointed with Buca. Also added that it was my wife's birthday but they didn't sing like they did for plenty of other tables....Oh well, she would have been embarrassed anyway

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2020年2月18日

We are sorry to hear you had an unsatisfactory experience and value your feedback. We will be sure to share this experience with our staff in an effort to improve future guest experiences.

通報する
OT
OpenTable ダイナー
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(5)
2020年2月15日にご来店
総合4お料理5サービス5雰囲気5

Buca never really disappoints. However it did last night. Not the service or food but more of a .... a lack of food? We went for the Valentine's meal (heart shaped lasagna). My wife is a sucker for things like that. We were informed that it was not available despite the ad saying it was for both the 14th and the 15th. That sucked. We were actually looking forward to it. We enjoyed our meal regardless because we've never disliked a meal or the service at this location. This is our go to restaurant for special occasions.

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2020年2月17日

We are so sorry to hear that we let you down – especially on Valentine's Day. We appreciate that you have taken the time to write to us. We will be sure to share this experience with our staff in an effort to improve future guest experiences.

通報する
OT
OpenTable ダイナー
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(2)
2020年2月15日にご来店
総合5お料理5サービス4雰囲気4

Manager really trying to improve things, keep it up 👍

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2020年2月17日

We are very happy to hear you enjoyed your visit and we hope to see you at your nearest Buca di Beppo soon!

通報する
OT
OpenTable ダイナー
評価・口コミ(1)
2020年2月14日にご来店
総合2お料理2サービス1雰囲気1

We reserve table 7:30 but no table 8:00

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2020年2月17日

We apologize for the longer than expected wait time. The management team has been made aware of your comments for improvement in our service and expediency.  

通報する
OT
OpenTable ダイナー
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(1)
2020年2月14日にご来店
総合3お料理2サービス2雰囲気3

Overall, the experience was OK. It was Valentine’s Day, so it was busy. Our server was great but something happened to her and she left the restaurant in tears. Service was slow after that, we waited an hour or more for the main course (heart shaped lasagna). Once we got the lasagna, I took a bite and found a piece of plastic in it. The manager came by and apologized, explaining its pre-made and wrapped in plastic when they receive it. He ended up taking the whole meal off and we walked away only paying for one appetizer. Would not recommend going here on a major holiday but overall it was a below average experience.

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2020年2月19日

We are so sorry to hear that we let you down – especially on Valentine's Day. We appreciate that you have taken the time to write to us. We will be sure to share this experience with our staff in an effort to improve future guest experiences.

通報する
MK
MichaelK
評価・口コミ(1)
2020年2月14日にご来店
総合2お料理2サービス3雰囲気1

The place seems tired. Food average at best and ambiance poor. The images all over the walls were slightly disturbing for our kids.

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2020年2月17日

We appreciate you for taking the time to write this review as our customer's feedback is very important to us. We will be sure to share your thoughts with our team and thank you for reaching out to us.

通報する
OT
OpenTable ダイナー
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(1)
2020年2月14日にご来店
総合4お料理5サービス1雰囲気2

I was with my girlfriend for Valentine’s Day. Our waiter Deen, paid no attention to us. We waited almost 30 minutes after we had finished eating, for him to come back to our table.

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2020年2月17日

We are so sorry to hear that we let you down – especially on Valentine's Day. We appreciate that you have taken the time to write to us. We will be sure to share this experience with our staff in an effort to improve future guest experiences.

通報する
D
vipDisappointed
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(11)
2020年1月29日にご来店
総合3お料理3サービス2雰囲気3

Parking was extremely hard to find a space. We got put way into the back of the restaurant and it seemed like our waitress forgot us or just didn't remember we were back there! Hardly ever checked on us and even when she came by to take the order of new tables, she just turned her back to us and walked away! I wanted a refill on my soda, but never got it because she never came back after she dropped the food off. The chicken we ordered was good, but the pasta didn't have much taste and seemed like it was sitting someplace because they were both only "warm".

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2020年2月2日

Thank you for taking the time to write this review as our customer’s feedback is very important to us. We apologize your experience was not up to our usual standards. We will undoubtedly contact management and make them aware of the situation to ensure it does not reoccur in the future. Thank you again for reaching out to us.

通報する
J
vipJaycee
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(89)
2020年1月11日にご来店
総合2お料理1サービス1雰囲気1

We have always loved BUCA and looked forward to it for years.
The first table we were seated at was next to a large party. We asked to move.

The salad was not as good as usual.
The eggplant Parmesan we were served was burnt to a crisp.
We asked for a replacement. It was hardly any better.
The server was very lackluster.

The new menu design is very bizarre.
It’s so disappointing as this has always been our family celebration place for years.

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2020年1月14日

We appreciate you for taking the time to write this review as our customer's feedback is very important to us. We will be sure to share your thoughts with our team and thank you for reaching out to us.

通報する
OT
OpenTable ダイナー
サンディエゴ
評価・口コミ(1)
2019年12月31日にご来店
総合3お料理3サービス4雰囲気4

It was vety

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2020年1月3日

Thank you for choosing Buca di Beppo. We appreciate you for taking the time to review our restaurant.

通報する
N
Nrsbologna
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(2)
2019年12月28日にご来店
総合5お料理4サービス5雰囲気4

Open table was awesome! I called the restraint itself first and tried to get a reservation and they would not take one for a party of 8. I did not want to come in and have to wait for a table. I went on OpenTable and BOOM, reservation! Super easy. The restaurant called me the next day to confirm and we had a great time. Food was great and our server was awesome.

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2019年12月31日

Thank you! We hope to see you at your nearest Buca di Beppo soon!

通報する
OT
OpenTable ダイナー
評価・口コミ(1)
2019年12月28日にご来店
総合5お料理4サービス5雰囲気5

Our server, Jesus, was great. He was attentive and got our orders right. Family style eating was what we came for and of course we had so much food left over to take home.

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2019年12月30日

Thank you! We look forward to welcoming you back to Buca di Beppo soon!

通報する
OT
OpenTable ダイナー
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(1)
2019年12月27日にご来店
総合1お料理4サービス1雰囲気1

The service was awful. Everyone looks miserable and no one was at the front doing check ins. There were several employees that passed and ignored the line forming along with someone in the side room counting money and ignoring the front.

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2019年12月30日

We apologize! Our service should have been much better than what you received. Please know that we will address this with our team and will do our best to make this an isolated experience. Thank you for taking the time to leave us your feedback!

通報する
IS
IraS
ロサンゼルス
評価・口コミ(12)
2019年12月26日にご来店
総合4お料理4サービス4雰囲気4

Pedestrian food but that was perfect for the family get together. Tried Buca because of birthday promo we got in the mail. For simple family meal out with kids would support going to Buca.

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2019年12月30日

We are very happy to hear you enjoyed your visit and we hope to see you at your nearest Buca di Beppo soon!

通報する
OT
OpenTable ダイナー
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(1)
2019年12月25日にご来店
総合1お料理1サービス1雰囲気1

Are you kidding me!!! They openly admit that having a reservation means NOTHING!!! They take three or four times as many reservations as they can accommodate. It was Christmas Eve and we arrived at 7:09 pm for our 7:15 pm reservation and after waiting in their cold noisy lobby for and HOUR AND A HALF we left and got NO FOOD on Christmas Eve - basically ruined the holiday for our family. SHAME on them. Open Table should drop them as a client!!!! They are horrible!!! Very Grinch-ISH behavior!!!!

通報する
C
Cands
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(2)
2019年12月25日にご来店
総合1お料理3サービス1雰囲気1

Had a table for 5:30 pm Eventually were seated at 6:30 pm and had to wait another 30 minutes to see wait staff. Awful experience we will not repeat.

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2019年12月28日

We apologize for the longer than expected wait time. The management team has been made aware of your comments for improvement in our service and expediency.

通報する
PP
PatriciaP
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(3)
2019年12月25日にご来店
総合3お料理3サービス3雰囲気2

We had reservations but still had to wait over 1 hour to be seated. Their parent company oversold the seats is what we were told. There were a lot of unhappy customers in the lobby & some were getting visibly aggressive. Their parent company needs to know this & change their practices.

通報する
OT
OpenTable ダイナー
ハワイ
評価・口コミ(3)
2019年12月24日にご来店
総合1お料理1サービス1雰囲気1

We had a 7:15pm reservation. We arrived right at 7:15 and were told that there were 9 tables to be seated ahead of us and they had no idea how long the wait would be. The waiting area was crowded, so I asked the receptionist to bring out 2 chairs for my 90 & 94 year old parents, she said yes and then ignored us - no chairs! We started talking to other people waiting, and the group next to us had been waiting over an hour for their reservation and still the receptionist told them there were two groups ahead of them.
Needless to say we left!

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2019年12月26日

We are so sorry to hear that we let you down – especially on such a special day. We appreciate that you have taken the time to write to us. We will be sure to share this experience with our staff in an effort to improve future guest experiences.

通報する
OT
OpenTable ダイナー
評価・口コミ(1)
2019年12月24日にご来店
総合2お料理4サービス2雰囲気5

We were seated half an hour after our reservation and we didn’t get our food until one hour after we sat down. Servers were all working really hard but they were clearly short staffed and there just weren’t enough hands to go around.

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2019年12月26日

We are so sorry to hear that we let you down – especially on such a special day. We appreciate that you have taken the time to write to us. We will be sure to share this experience with our staff in an effort to improve future guest experiences.

通報する
OT
OpenTable ダイナー
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(1)
2019年12月23日にご来店
総合3お料理3サービス2雰囲気3

Hadn’t been back in awhile as it has always been “full” and not taking more reservations. Got in tonight and was really disappointed in food quality, service and the women’s bathroom needed major attention and never got it....won’t be back.

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2019年12月26日

We appreciate you taking the time to write to us and are sorry to hear you did not fully enjoy your recent visit. Please know that your feedback will be shared with our management team in an effort to improve future guest experiences. Thank you for reaching out to us.

通報する
Y
vipYoda
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(11)
2019年12月21日にご来店
総合1お料理2サービス1雰囲気3

Never again. 7:30 reservation. Seated at 8pm, only after I had to go up and remind the hostess that we were still waiting. Seated and given menus, and no one came by for 25 minutes until we flagged down a bartender to take our order. 25 minutes later, finally...food. No one came by to check on water, bread or anything else. We overheard the table behind us and people in the restroom that dinner took almost 2 hours. Offer people a drink or snack or some little semblance that you give a care. We missed our movie after this fiasco. Did I mention the waitress who kept stopping for 5 minutes at a time to watch the Niners game at the bar?

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2019年12月26日

We're so sorry to hear about this experience! Our service should have been much better than what you received. Please know that we will address this with our team and will do our best to make this an isolated experience. Thank you for taking the time to leave us your feedback!

通報する
OT
OpenTable ダイナー
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(1)
2019年12月20日にご来店
総合3お料理3サービス3雰囲気3

Overpriced pasta. Slow service, lack of attention. Last minute reservation for a party of 10.

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2019年12月26日

We are sorry to hear you had an unsatisfactory experience and value your feedback. We will be sure to share this experience with our staff in an effort to improve future guest experiences.

通報する
GQ
vipGaryQ
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(24)
2019年12月15日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

Restaurant accommodated us despite the size of the reservation going from '20' to '5'. Food was great! Enough leftovers for all five of us.

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2019年12月18日

Thank you! We look forward to welcoming you back to Buca di Beppo soon!

通報する
S
Satisfied
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(12)
2019年12月14日にご来店
総合4お料理4サービス5雰囲気5

Our server was great! The front desk welcome wasn't very welcoming though. Majority of our food was great, but felt like we could have had more sauce for the spaghetti, it was all pasta and barely any sauce. The shrimp florentine was amazing.

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2019年12月17日

We appreciate you for taking the time to write this review as our customer's feedback is very important to us. We will be sure to share your thoughts with our team and thank you for reaching out to us.

通報する
OT
OpenTable ダイナー
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(1)
2019年11月28日にご来店
総合2お料理3サービス2雰囲気3

It was 15 minutes before the waiter came to get our drink order. Then another 20 minutes before we received our drinks.
The food was fair but over priced for 2 people.

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2019年12月1日

We apologize for the longer than expected wait time. The management team has been made aware of your comments for improvement in our service and expediency.

通報する
OT
vipOpenTable ダイナー
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(1)
2019年11月11日にご来店
総合2お料理3サービス1雰囲気3

Service was terrible. Server never took our menus. I ended up putting them on another table when the appetizers arrived at the table. Appetizer plates weren’t cleared in a timely manner as we never saw our server so when dinner was delivered, the food was set down and then the dirty dishes were removed. Then server had to go get us clean dinner plates. When bill was dropped off, server hurried away and never returned after over ten minutes I went to the bar to pay. If this is how this restaurant is now run I wont be returning f.

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2019年11月13日

We are sorry to hear this! Our service should have been much better than what you received. Please know that we will address this with our team and will do our best to make this an isolated experience. Thank you for taking the time to leave us your feedback!

通報する
J
John
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(10)
2019年10月12日にご来店
総合3お料理3サービス2雰囲気4

Good food and nice portions. The service was ok, I think they were delayed by the kitchen with side dishes showing up 15 minutes before the main course. Enjoyable evening, not too crowded and nice location.

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2019年10月15日

John, we appreciate you for taking the time to write this review as our customer's feedback is very important to us. We will be sure to share your thoughts with our team and thank you for reaching out to us.

通報する
M
Moush
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(13)
2019年10月3日にご来店
総合4お料理3サービス5雰囲気4

I have to say that their reception area is not very welcoming. It is dark and unwelcoming. And the hostess did not smile even once. This was on Oct. 3 at 8:30 pm. However, I have to say that the attentiveness of our server was outstanding. The Buca is a family restaurant and I love all of the Italian influenced pictures on the walls. We ordered Spicy Chicken Rigatoni and Penne San Remo. I have to say that we've had better spicy chicken rigatoni at other Buca locations. The sauce tasted watered down, the marinara sauce wasn't enough and instead of a handful of peas, it looked like the cook was making up for the watered down marinara sauce by adding more peas :-) The bread was warm but looks like they have stopped giving olive oil & vinegar with it. All we got was butter packets. I love Buca, so will surely be back.

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2019年10月8日

We appreciate you for taking the time to write this review as our customer's feedback is very important to us. We will be sure to share your thoughts with our team and thank you for reaching out to us.

通報する
OT
OpenTable ダイナー
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(1)
2019年9月27日にご来店
総合3お料理3サービス1雰囲気4

The restaurant offered Anniversary candlelight setting and for special events they took photos and got them printed there and specific dishes like jumbo sized sundae to celebrate. But none of the utensils were washed properly or the plate setting, 90% of utensils had salads/Mac and cheese left by previous customers. It felt so gross despite ordering our favorites and knowing they would taste great. We may not come back here again for special occasions.

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2019年9月29日

We are so sorry to hear that we let you down – especially on such a special day. We appreciate that you have taken the time to write to us. We will be sure to share this experience with our staff in an effort to improve future guest experiences.

通報する
OT
vipOpenTable ダイナー
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(18)
2019年9月27日にご来店
総合2お料理3サービス4雰囲気2

The prices of the Food went up yet again; it has become unaffordable and I won’t be coming back. I honestly feel that the food is fairly good but most of the toppings with the main meat entrees are small and I also feel that if they continue to raise the prices then they need to add another portion per order at least that way It’s worth more for the money people spend there.
I like to eat and order the artichoke dip but it’s such a small portion for the money it’s not even worth getting anymore.

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2019年9月29日

We appreciate you for taking the time to write this review as our customer's feedback is very important to us. We will be sure to share your thoughts with our team and thank you for reaching out to us.

通報する
MC
MaryC
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(3)
2019年9月14日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

Family in town from Texas and Chicago

Buca di Beppo - Campbell
返信日 2019年9月16日

Thank you for choosing Buca di Beppo. We appreciate you for taking the time to review our restaurant.

通報する

よくある質問

Buca di Beppo - Campbellは Postmates と提携してデリバリーを行っています。Buca di Beppo - Campbellはテイクアウトにも対応しています。テイクアウトはお電話((408) 377-7722)でご注文ください。

OpenTable ダイナー707名によるBuca di Beppo - Campbellの評価は3.8☆です。

はい。OpenTable で日時と人数を指定して空席を検索し、ご予約を入れてください。現地の制限により、現時点では予約を受け付けていない場合がありますのでご留意ください。