Enable JavaScript to run this app.
メインページへ戻る
OpenTable ロゴ
  1. ホーム
  2. アメリカ
  3. ボストン・ニューイングランド
  4. ボストン
  5. バックベイ

Fogo de Chao - Boston

4.3
4.3
評価・口コミ(2867)
31~50 USドル
ブラジリアンステーキハウス
人気のタグ:
  • 特別なお食事に向いている
  • グループ・宴会に向いている
  • 誕生日のお祝いにピッタリ
Fogo de Chão® ボストンは、歴史あるコプリー・スクエアに位置しています。ボストン公立図書館やトリニティ教会、ハンコックビルにも近く、地元客にも観光客にも理想的なロケーションです。Fogo de Chãoは、過去36年間にわたりブラジル料理の伝統を踏襲してきた本格的なブラジル式ステーキハウス(シュラスカリア)です。当店のガウチョシェフは、今も変わらず、ピカーニャ(名物のサーロイン)、フィレミニョン、リブアイ、フラウディーニャ(ブラジルのサーロイン)、コルデイロ(子羊)といった様々な種類の肉を巧みにグリルし、テーブルサイドで提供しています。メインディッシュにあわせて、グルメなマーケットテーブル、本格的なブラジル料理のサイドディッシュ、受賞歴のあるワインメニューをお楽しみください。軽めの特選シーフード料理、マーケットテーブル限定のグルメ料理を選ぶこともできます。最大130名まで利用可能な貸し切りエリアとセミプライベートエリアを提供しています。

レストランの予約

2名

23:00


本日129回予約が入りました。
エクスペリエンスをご利用いただけます。

デリバリーとテイクアウトのご注文

テイクアウト

(617) 585-6300
パーティー・貸切

パーティー・貸切

イベントにお使いください

詳細を見る

追加情報

  • 【ダイニングスタイル】

    カジュアル エレガント

  • 料理ジャンル

    ブラジリアンステーキハウス, ステーキハウス, 南アメリカ料理

  • 【営業時間】

    月~金 11:30~14:30 月~木 17:00~22:00 金 17:00~22:30 土・日 11:30~14:00 土 14:00~22:30 日 14:00~21:00

  • 電話番号

    (617) 585-6300

  • 【ホームページ】

    http://www.fogo.com/

  • 【ご利用可能カード】

    AMEX, Diners Club, Discover, MasterCard, Visa

  • 【ドレスコード】

    カジュアル

  • パーティー・貸切

    Invite your guests to a truly unique group dining experience! Whether for private dining rooms, or to interact in our main dining areas, Fogo de Chão® is the perfect location for parties of 15 to 110

  • パーティー・貸切のお問い合わせ

    Denise Speziale: (617) 480-0233

  • エリア

    バックベイ

  • 【最寄りの駅・交差点】

    Copley Square

  • 駐車場

    Valet parking is available during dinner hours for $20.00. Limited metered parking is located around the restaurant. Also available, are parking garages in the area that range from $15.00 - $30.00.

  • 【その他】

    ウィークエンドブランチ, カクテル, グルテンフリーのメニュー, テイクアウト, バー・ラウンジ, ハッピーアワー, バリアフリー, バンケット(宴会場), ビール, ワイン, 個室, 宅配サービス, 本格的なバー, 禁煙席

ギフトカード

ギフトカード

ギフトカードを今すぐメールで贈るか、印刷して直接プレゼントできます。

ギフトカードを贈る

エクスペリエンス

  • Catena Wine Dinner

    お一人様$89.00

    2022年8月25日のみ表示する
    Join us for an exclusive four-course churrasco experience paired with premium wines from Catena of Argentina. RSVP at your nearest Fogo location and learn more at fogo.com/catenadinner.
  • NATIONAL CAIPIRINHA DAY CELEBRATION

    お一人様$29.00

    2022年9月15日のみ表示する
    Join us on Thursday, September 15th at 6:30pm at Bar Fogo to celebrate the national cocktail of Brazil. RSVP and learn more at www.fogo.com/caipirinhaparty
  • Catena Wine Dinner

    お一人様$89.00

    2022年8月24日のみ表示する
    Join us for an exclusive four-course churrasco experience paired with premium wines from Catena of Argentina. RSVP at your nearest Fogo location and learn more at fogo.com/catenadinner.

人気のお料理

ダイナー2,867人による評価

総合評価

評価・口コミを投稿できるのは、このレストランでお食事をされたダイナーのみです

4.3
4.3(最近の評価をもとに集計)
  • 4.4お料理
  • 4.2サービス
  • 4.1雰囲気
  • 4コストパフォーマンス

騒音レベル普通

並べ替え

絞込み

  1. MA

    MASATO

    ボストン・ニューイングランド

    評価・口コミ (2)

    4.0

    評価・口コミ (2)

    2017年1月8日にご来店

    overall4food3service4ambience4
    楽しい雰囲気で人数が多いほどgood !
  2. RT

    RTD23

    タンパ・ウエストセントラルフロリダ

    評価・口コミ (1)

    4.0

    評価・口コミ (1)

    5日前にご来店

    overall4food4service4ambience3
    Great location. Sunday night, so seemed a little less busy. Disappointed that some traditional meats and desserts were not available.
  3. OT

    OpenTable Diner

    ボストン・ニューイングランド

    評価・口コミ (3)

    4.0

    評価・口コミ (3)

    6日前にご来店

    overall4food4service5ambience4
    Michael, il nostro cameriere, è stato molto gentile e attento ad ogni nostra esigenza, il cibo buono vario e abbondante, il prezzo, a confronto con i prezzi della stessa tipologia di ristoranti, forse un po’ elevato.
  4. JH

    JessicaH

    ボルチモア・メリーランド州

    評価・口コミ (6)

    3.0

    評価・口コミ (6)

    7日前にご来店

    overall3food3service2ambience3
    We thought this would be a fun experience for the kids. Service was lack luster. We had to ask multiple times for the meat servers to stop by our table. It would be 10 min between each one.

    Fogo de Chao - Boston5日前に返信済みOur guests should always receive prompt service, and we are sorry that we missed the mark for your family, Jessica. We would love to welcome you back for the five-star experience you deserve. Since we cannot include our direct contact information in our replies per OpenTable policies, please feel free to get in touch with the management team by calling the restaurant directly to discuss your experience further. Thank you.

  5. c

    cate

    オックスフォード、オックスフォードシャー

    評価・口コミ (2)

    2.0

    評価・口コミ (2)

    2022年8月5日にご来店

    overall2food3service1ambience2
    Why do they always want to up sell or cheat you? Asking for a sparkling water and tap water, and than bring 2 bottles instead of 1 and tap water? Why were all the wines 1 or 2 dollars more expensive as on the menu card? Why was a reduced price not put on the bill? So: annoying and everybody, be aware, check you bill!

    Fogo de Chao - Boston5日前に返信済みCate, it's never our intention to mislead our guests, so we apologize if you feel this way. Please allow us the chance to speak with you directly about your concerns. Since we cannot include our direct contact information in our replies per OpenTable policies, please feel free to get in touch with the management team by calling the restaurant directly to discuss your experience further. Thank you.

  6. g

    georgeh

    ミネアポリス・セントポール

    評価・口コミ (8)

    VIP
    5.0

    評価・口コミ (8)

    2022年8月5日にご来店

    overall5food5service5ambience5
    The manager and server were at the ultimate level of expectation for a top notch Fogo De Chão
  7. d

    daniel

    ボストン・ニューイングランド

    評価・口コミ (5)

    5.0

    評価・口コミ (5)

    2022年8月4日にご来店

    overall5food5service5ambience5
    Everything was excellent from the food all the way to the service a little pricey but well worth it!!! def recommend this steak house !!! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
  8. BL

    BostonLuther

    ボストン・ニューイングランド

    評価・口コミ (52)

    3.0

    評価・口コミ (52)

    2022年8月2日にご来店

    overall3food4service3ambience2
    I am disabled and the entrance is a long flight of stairs.There is however a lift. We had out car drop us off at the lift. We spent 10 minutes trying to call the lift with no avail. Finally my wife went up the stairs to enquire only to find that the lift was out of service.We were told that we had to struggle several hundred feet to enter through the Westin Hotel.There was NO INDICATION that the lift was not working.If it had we would have been dropped at the hotel entrance. It spoilt my 91 birthday

    Fogo de Chao - Boston5日前に返信済みBoston, we truly apologize for the inconvenience you have experienced, as this is never our hope. We want to assure you that correcting any situation is as important to us as it clearly is to you. Since we cannot include our direct contact information in our replies per OpenTable policies, please feel free to get in touch with the management team by calling the restaurant directly to discuss your experience further. Thank you.

  9. WM

    WilfredoM

    ニューヨーク・トライステートエリア

    評価・口コミ (2)

    5.0

    評価・口コミ (2)

    2022年7月31日にご来店

    overall5food5service5ambience5
    First time there and we had a great experience!!!

    Fogo de Chao - Boston返信日 2022年8月3日We are happy to hear that your first time visiting Fogo was a success! Thank you for sharing and please visit again!

  10. E

    Emily

    ボストン・ニューイングランド

    評価・口コミ (8)

    4.0

    評価・口コミ (8)

    2022年7月30日にご来店

    overall4food4service4ambience5
    Just a bit disappointed in the market bar. I was most looking forward to the chicken salad and cheese bread. Unfortunately the chicken was dry and stringy and our sides arrived while we were at the bar and were cool/cold by the time we got to them. Also it’s concerning to have the food there in the table without us being there. Our wait staff was disorganized and inattentive for the most part. Drink orders were forgotten or delayed. One server was great , continued to check in and even sent us dessert as we were celebrating our anniversary. This was our third time and by far our least enjoyable experience.
  11. MG

    MarieG

    ボストン・ニューイングランド

    評価・口コミ (38)

    VIP
    4.0

    評価・口コミ (38)

    2022年7月30日にご来店

    overall4food5service3ambience4
    I love Brazilian steakhouses, so I chose this restaurant when I was in the Copley Square area. It has a nice ambiance and we were seated right away. The service was uneven. The food was excellent. My daughter and I had the full experience and enjoyed every mouthful of the salad bar and meat that was brought to our table.
  12. d

    delifton

    ニューヨーク・トライステートエリア

    評価・口コミ (19)

    VIP
    5.0

    評価・口コミ (19)

    2022年7月29日にご来店

    overall5food4service5ambience3
    Had a great time at Fogo de Chao. It is a casual setting, and the best food is what cones to your table-- the grilled meats and sides. Skip the salad bar or go light on it. Our server Renee was fantastic--friendly, professional, incredibly helpful (patiently explaining the entire process to us first-timers), she is first rate and made the experience perfect. Thank you Renee!! All of the servers were great, a lot of teamwork and positivity. The meats are delicious and plentiful, as are the mashed potatoes. Make sure you go with an empty stomach!!

    Fogo de Chao - Boston返信日 2022年8月3日We are committed to creating 5-star experiences and it is wonderful to hear that you enjoyed your time at Fogo! Thank you for taking a moment to share your review and we hope you visit again soon!

  13. SJ

    SharonJ

    ボストン・ニューイングランド

    評価・口コミ (6)

    4.0

    評価・口コミ (6)

    2022年7月29日にご来店

    overall4food5service5ambience4
    Went for dinner with out of town family. Good was amazing. Our only issue was my mother in law ordered fish off the menu and it didn’t come til after the rest of us were done eating. She needed up taking it home.
  14. IP

    IanP

    ボストン・ニューイングランド

    評価・口コミ (12)

    VIP
    3.0

    評価・口コミ (12)

    2022年7月24日にご来店

    overall3food4service5ambience1
    Service was ok, food was excellent but they had us in a room with no a/c on the hottest day of the year. We were going to stay for drinks & dessert after our meal but it was too hot at that point

    Fogo de Chao - Boston返信日 2022年7月26日Thank you for commenting on our excellent food, as this is always our aim. We apologize for the inconvenience with our AC, and we can assure you we are working hard to fix this. We hope to invite you back soon for a better time. Since we cannot include our direct contact information in our replies per OpenTable policies, please feel free to get in touch with the management team by calling the restaurant directly to discuss your experience further. Thank you.

  15. UM

    UmbertoM

    評価・口コミ (1)

    5.0

    評価・口コミ (1)

    2022年7月24日にご来店

    overall5food5service5ambience5
    Excellent service, food and location In my opinion just a little too expensive
  16. S

    Shanto

    ボストン・ニューイングランド

    評価・口コミ (4)

    2.0

    評価・口コミ (4)

    2022年7月23日にご来店

    overall2food1service3ambience4
    I have been to Fogo de Chao many times and I must confess, this was one of the really bad experiences. Starting with the very poor quality of meats, slow service, and the state of the salad bar – there was really nothing to take away from this experience. I hope they really take note of the declining quality of dining and do something about it - else it will not be long before some of the other churrascos in town will be the place to go.

    Fogo de Chao - Boston返信日 2022年7月25日Shanto, we love welcoming our loyal guests, and it's disheartening to have let you down. We respect your time and always want to offer attentive service. We'll review this with our team, and we hope that you'll give us another chance soon. Since we cannot include our direct contact information in our replies per OpenTable policies, please feel free to get in touch with the management team by calling the restaurant directly to discuss your experience further. Thank you.

  17. OT

    OpenTable Diner

    評価・口コミ (1)

    2.0

    評価・口コミ (1)

    2022年7月16日にご来店

    overall2food2service4ambience2
    The valet option that was stated on the website was not current and updated. When booking my reservations I stated that it was my daughters birthday and I would like a surprise cake to come out, I would pay for that, that never happened. The salad bar was dingy as usual, the ventilation in the area of being seated was horrible and hot. The value for the cost is not worth it and I will not return to this location. The better locations are in Orlando and Aruba. The wait staff was good, meat seemed short handed, ambience was poor. 300$ went to waste. The serving staff seemed very nice, the management staff had gloomy faces and seemed that they didn’t want to be there. There was no joy in this location

    Fogo de Chao - Boston返信日 2022年7月18日We love providing enjoyable and amazing experiences, and we deeply apologize for letting you down, especially during your daughter's birthday celebration. We value your feedback and hope for a future opportunity to restore your trust in our location. Since we cannot include our direct contact information in our replies per OpenTable policies, please feel free to get in touch with the management team by calling the restaurant directly to discuss your experience further. Thank you.

  18. OT

    OpenTable Diner

    評価・口コミ (1)

    5.0

    評価・口コミ (1)

    2022年7月14日にご来店

    overall5food5service5ambience5
    Good Food Loved and service 🍖 L will come back

    Fogo de Chao - Boston返信日 2022年7月15日It is wonderful to hear that you enjoyed the food and service at Fogo! Thanks for your support and please visit again!

  19. Y

    Yca9

    ボストン・ニューイングランド

    評価・口コミ (9)

    VIP
    5.0

    評価・口コミ (9)

    2022年7月11日にご来店

    overall5food5service5ambience5
    Great service with great food. I took my friend Brazil, he enjoyed the experience too. I will come back.
  20. JM

    JMendez

    評価・口コミ (1)

    5.0

    評価・口コミ (1)

    2022年7月10日にご来店

    overall5food5service5ambience5
    Greatest churrasqueria. Good meat. Good desserts. Good service and staff. Christie is one of the best waitress, we have ever had.
  21. OT

    OpenTable Diner

    Exclusive

    評価・口コミ (10)

    VIP
    4.0

    評価・口コミ (10)

    2022年7月5日にご来店

    overall4food3service3ambience2
    It’s an okay restaurant
  22. LL

    LynneL

    ボストン・ニューイングランド

    評価・口コミ (7)

    4.0

    評価・口コミ (7)

    2022年7月4日にご来店

    overall4food4service4ambience4
    We had early lunch on July 4th and it was a pleasant experience. Not crowded so we were able to converse while enjoying the food. The Market Table always has a wonderful spread - we appreciate the assortment of items offered, the freshness of the greens, and the pickled vegetables were a treat! The meats offered were good - the New York strip was a favorite - juicy and done just right. It is a great restaurant to share with family and friends.
  23. SJ

    SamJ

    ニューヨーク・トライステートエリア

    評価・口コミ (1)

    VIP
    5.0

    評価・口コミ (1)

    2022年7月3日にご来店

    overall5food5service5ambience4
    Great food selection and outstanding service!

    Fogo de Chao - Boston返信日 2022年7月5日It is excellent to know that you had a 5-star experience, Sam! Thanks for sharing and please visit again!

  24. WN

    WineNdine

    ワシントン DC エリア

    評価・口コミ (2)

    3.0

    評価・口コミ (2)

    2022年6月25日にご来店

    overall3food5service2ambience3
    The hostess were not friendly at all, they seemed unhappy and did not smile at all, they seem bother when we approached the stand. our servers didn’t come check or ask if we wanted any specific meats at any time, i didn’t get to order a drink until half way of my meal. The gauchos/carvers were friendlier than the actual servers. We were celebrating a birthday which was noted on our reservation no one mentioned or asked if we were celebrating anything special. We order dessert and obviously not even a candle or a “happy birthday wish” the food was as the only good thing here.

    Fogo de Chao - Boston返信日 2022年6月28日Providing our guests with friendly and attentive service is really our intention, and it's disheartening to read these details. We value your feedback, which will help us improve, and we welcome you to return when you're ready. Since we cannot include our direct contact information in our replies per OpenTable policies, please feel free to get in touch with the management team by calling the restaurant directly to discuss your experience further. Thank you.

  25. OT

    OpenTable Diner

    ニューヨーク・トライステートエリア

    評価・口コミ (8)

    4.0

    評価・口コミ (8)

    2022年6月25日にご来店

    overall4food5service3ambience5
    We absolutely love this chain of restaurants. However, this particular location did take a moment to seat us even after making reservations only to seat a walk in before my party. I mentioned again to the hostess we were waiting and was then seated. Aside from this, everything else was great.
  26. OT

    OpenTable Diner

    ボストン・ニューイングランド

    評価・口コミ (1)

    5.0

    評価・口コミ (1)

    2022年6月24日にご来店

    overall5food5service5ambience5
    Perfect dinner for my wife’s birthday
  27. C

    Celebrationpartygroup242

    ワシントン DC エリア

    評価・口コミ (1)

    5.0

    評価・口コミ (1)

    2022年6月24日にご来店

    overall5food4service5ambience5
    Santa was a fantastic waiter. Really enjoyed it overall
  28. OT

    OpenTable Diner

    バージニア州

    評価・口コミ (1)

    3.0

    評価・口コミ (1)

    2022年6月23日にご来店

    overall3food3service4ambience3
    A very mediocre experience compared to other locations. Some meat cuts ( for example picanha) were dry.

    Fogo de Chao - Boston返信日 2022年6月27日It's disappointing to hear you feel this way, as our guests deserve constantly great experiences no matter which location they visit. Your feedback will help us to improve, and we hope you will give us another chance to ensure your satisfaction. Since we cannot include our direct contact information in our replies per OpenTable policies, please feel free to get in touch with the management team by calling the restaurant directly to discuss your experience further. Thank you.

  29. OT

    OpenTable Diner

    ボストン・ニューイングランド

    評価・口コミ (1)

    4.0

    評価・口コミ (1)

    2022年6月20日にご来店

    overall4food5service3ambience5
    It was great!!
  30. OT

    OpenTable Diner

    評価・口コミ (1)

    5.0

    評価・口コミ (1)

    2022年6月19日にご来店

    overall5food4service4ambience5
    Father’s Day celebration. The staff was great, patient and made us feel at home. She was very helpful and nice
  31. OT

    OpenTable Diner

    評価・口コミ (1)

    3.0

    評価・口コミ (1)

    2022年6月19日にご来店

    overall3food3service4ambience3
    Meat was good. The rest at the food/salad bar left something to be desired.

    Fogo de Chao - Boston返信日 2022年7月1日We strive to provide our guests with positive experiences, so we're saddened by your rating. While we are glad you enjoyed our delicious cuts, we apologize our market table was lacking. Your satisfaction is important to us and we hope to welcome you back again soon. Since we cannot include our direct contact information in our replies per OpenTable policies, please feel free to get in touch with the management team by calling the restaurant directly to discuss your experience further. Thank you.

  32. F

    Farzin

    サンディエゴ

    評価・口コミ (4)

    3.0

    評価・口コミ (4)

    2022年6月18日にご来店

    overall3food3service3ambience4
    I’ve been here multiple times. I enjoy the food and service but this time was different. I’m not sure if it had to do with the fact that it was busier than usual or lack of staff but we didn’t have a good time at all. We were not given any steak until we complained. We kept getting offers for chicken or pork. After multiple requests, we got some steak. This is a steakhouse after all.

    Fogo de Chao - Boston返信日 2022年6月21日Farzin, we are so sorry that you did not have a great time during your recent visit. Your patronage and support mean so much to our team, and it's disheartening to know that you were not served the cut you wanted, promptly. We would love to invite you back. Since we cannot include our direct contact information in our replies per OpenTable policies, please feel free to get in touch with the management team by calling the restaurant directly to discuss your experience further.

  33. OT

    OpenTable Diner

    ボストン・ニューイングランド

    評価・口コミ (2)

    5.0

    評価・口コミ (2)

    2022年6月18日にご来店

    overall5food5service5ambience5
    Awesome wait staff. Food was great. Staff was very accommodating for special occasion and requested items.
  34. OT

    OpenTable Diner

    ニューヨーク・トライステートエリア

    評価・口コミ (1)

    2.0

    評価・口コミ (1)

    2022年6月17日にご来店

    overall2food2service1ambience4
    As Brazilians looking for Fogo de Chao restaurants in the USA, we have been in several so far: Washington, NY, Philadelphia, Las Vegas, Orlando. The Boston one is by far the worst. The server was not bringing anything that we needed. The meat was hard and no variety, not even in the salad bar. Definitely a no.

    Fogo de Chao - Boston返信日 2022年6月20日We want your Fogo de Chão experiences to be better than your last, and we apologize for not exceeding your expectations. We hope to restore your confidence in our location, so please consider giving us another chance. Since we cannot include our direct contact information in our replies per OpenTable policies, please feel free to get in touch with the management team by calling the restaurant directly to discuss your experience further. Thank you.

  35. FC

    FelixC

    ロンドン

    評価・口コミ (9)

    2.0

    評価・口コミ (9)

    2022年6月17日にご来店

    overall2food3service1ambience3
    Dinner at fogo. Menu looked excellent and seated immediately upon arrival at which point ordered 2 cocktails which took forever to arrive and upon asking why was curtly told by server they're busy not my fault. After waiting some considerable time went to salad bar which was excellent helped ourselves and sat down and waited and waited for the meats. Countless times they went past without so much as a glance until finally we pulled them up and they began to offer meats. Overall experience wasn't great even allowing for the restaurant being busy over holiday weekend. IMO not good enough

    Fogo de Chao - Boston返信日 2022年6月20日Felix, we deeply apologize for any delays, as serving our guests in a prompt manner is very important. We will be using your feedback to improve, and please consider returning when you're ready. Since we cannot include our direct contact information in our replies per OpenTable policies, please feel free to get in touch with the management team by calling the restaurant directly to discuss your experience further. Thank you.

  36. MT

    MarieT

    評価・口コミ (1)

    5.0

    評価・口コミ (1)

    2022年6月17日にご来店

    overall5food5service5ambience5
    It was a very pleasant evening, as usual. Food is always amazing, staff is friendly. We can’t wait to come back !
  37. OT

    OpenTable Diner

    ボストン・ニューイングランド

    評価・口コミ (1)

    VIP
    1.0

    評価・口コミ (1)

    2022年6月12日にご来店

    overall1food4service1ambience2
    After visiting the restaurant several times in the past and being very happy with everything, our experience last night was very disappointing. The service is among the worst I have experienced in my life. This was the last time going there for us.

    Fogo de Chao - Boston返信日 2022年6月14日Our number one goal is to ensure every customer leaves feeling 100% satisfied, and we're truly sorry we missed the mark. We hope to welcome you back for a better experience. Since we cannot include our direct contact information in our replies per OpenTable policies, please feel free to get in touch with the management team by calling the restaurant directly to discuss your experience further. Thank you.

  38. F

    Familytimetogether

    ボストン・ニューイングランド

    評価・口コミ (47)

    VIP
    5.0

    評価・口コミ (47)

    2022年6月12日にご来店

    overall5food5service5ambience5
    Terrific food, great staff and a wonderful environment!

    Fogo de Chao - Boston返信日 2022年6月14日Thank you for taking the time to share your compliments! It is excellent to hear that you enjoyed the food, service, and atmosphere, and we look forward to serving you again soon!

  39. S

    Staceys

    ボストン・ニューイングランド

    評価・口コミ (1)

    5.0

    評価・口コミ (1)

    2022年6月12日にご来店

    overall5food5service5ambience5
    Great food. Went above and beyond to make my wife and I feel special.

    Fogo de Chao - Boston返信日 2022年6月14日Stacey, we are taken aback by your feedback, as we never want our guests to leave feeling disappointed. It's important to us that we ensure your next visit is worthy of your approval. Since we cannot include our direct contact information in our replies per OpenTable policies, please feel free to get in touch with the management team by calling the restaurant directly to discuss your experience further. Thank you.

  40. P

    Peteeye

    ボストン・ニューイングランド

    評価・口コミ (99)

    VIP
    2.0

    評価・口コミ (99)

    2022年6月10日にご来店

    overall2food2service4ambience3
    This is our first time back in awhile. I think overall the quality of the food has gone down. And, it seemed like there were less options at the "salad bar". The meat selections were just a good as we remember. Ultimately, it was the expense that hit us hard -- it was about $300 for a family of four. It simply did feel like a $300 meal. We probably won't go back all that soon as a consequence.

    Fogo de Chao - Boston返信日 2022年6月14日It's disappointing to hear you feel this way, Peteeye, as we never want our guests to feel like the quality has declined. Your feedback will help us to improve, and we hope you will give us another chance to ensure your satisfaction. Since we cannot include our direct contact information in our replies per OpenTable policies, please feel free to get in touch with the management team by calling the restaurant directly to discuss your experience further. Thank you.

安全対策

  • 清掃と消毒

    • 座席間の表面を消毒します
    • デジタル、使い捨て、または消毒済みのメニューをご提供します
    • 共有エリアは毎日徹底して清掃します
    • お客様に消毒剤またはウェットティッシュをご提供します
    • コンタクトレス決済をご利用になれます
  • 対人距離の確保

    • 一度にご来店可能なお客様の人数を制限します
    • 共有エリアでの距離を確保します
    • テーブル間の距離を通常より広く取ります
  • スクリーニング

    • 病気のスタッフの職場への出入りを禁止します
    • スタッフの検温を義務付けます

よくある質問

Fogo de Chao - Bostonではテイクアウトのご利用も可能です。次の番号まで直接店舗にご注文ください。 (617) 585-6300

OpenTableを利用するダイナー2867名がFogo de Chao - Bostonを4.3つ星評価しています。

Fogo de Chao - Bostonでは、ギフトカードをご提供しています。こちらからご購入いただけます。

はい。OpenTable で日時と人数を指定して空席を検索し、ご予約を入れてください。

レストランの予約

2名

23:00


本日129回予約が入りました。
エクスペリエンスをご利用いただけます。

デリバリーとテイクアウトのご注文

テイクアウト

(617) 585-6300
Fogo de Chao - BostonのGoogle マップ

02116 MA Boston, 200 Dartmouth Street,

追加情報

  • 【最寄りの駅・交差点】

    Copley Square

  • エリア

    バックベイ

  • 【営業時間】

    月~金 11:30~14:30 月~木 17:00~22:00 金 17:00~22:30 土・日 11:30~14:00 土 14:00~22:30 日 14:00~21:00

  • 料理ジャンル

    ブラジリアンステーキハウス, ステーキハウス, 南アメリカ料理

  • 【ダイニングスタイル】

    カジュアル エレガント

  • 【ドレスコード】

    カジュアル

  • 駐車場

    Valet parking is available during dinner hours for $20.00. Limited metered parking is located around the restaurant. Also available, are parking garages in the area that range from $15.00 - $30.00.

  • 【ご利用可能カード】

    AMEX, Diners Club, Discover, MasterCard, Visa

  • 【その他】

    ウィークエンドブランチ, カクテル, グルテンフリーのメニュー, テイクアウト, バー・ラウンジ, ハッピーアワー, バリアフリー, バンケット(宴会場), ビール, ワイン, 個室, 宅配サービス, 本格的なバー, 禁煙席

  • 【ホームページ】

    http://www.fogo.com/

  • 電話番号

    (617) 585-6300

  • パーティー・貸切

    Invite your guests to a truly unique group dining experience! Whether for private dining rooms, or to interact in our main dining areas, Fogo de Chão® is the perfect location for parties of 15 to 110

  • パーティー・貸切のお問い合わせ

    Denise Speziale: (617) 480-0233

ギフトカード

ギフトカード

ギフトカードを今すぐメールで贈るか、印刷して直接プレゼントできます。

ギフトカードを贈る
  • プライバシーポリシー
  • ご利用規約
  • クッキーおよび行動ターゲティング広告
Copyright © 2022 OpenTable, Inc. 1 Montgomery St Ste 700, San Francisco CA 94104 - 無断転載禁止。
OpenTable(オープンテーブル)は、旅行に関連するオンラインサービスの世界的リーダーである Booking Holdings(ブッキングホールディングス)の企業です。
Booking ロゴPriceline ロゴKAYAK ロゴAgoda ロゴRentalcars ロゴOpenTable ロゴ