Pampas Las Vegas

3.6
icon/ic_reviewCreated with Sketch.
評価・口コミ(3372)
icon/ic_price_rangeCreated with Sketch.
~30 USドル
icon/ic_cuisineCreated with Sketch.
ブラジリアンステーキハウス

人気のタグ:

デートにピッタリ
カジュアルな雰囲気
特別なお食事に向いている
“本物のブラジルの味”Pampas Brazilian Grille ご自身のペースでお好きなだけ召し上がってください。ジュージューと音を立てる串焼きが次々のテーブルに運ばれてきます。Pampas Brazilian Grilleではリラックスした雰囲気で、究極のダイニング体験をお届けします。最上の串焼き肉料理と一緒に、新鮮な野菜やサラダも心いくまでお楽しみください。 Pampas Brazilian Grilleでは、レジャーグループ、ビジネスランチ&ディナー、結婚式、ベイビーシャワー、リハーサルディナー、ソーシャル&ビジネスイベントなどに対応しており、顧客や同僚、友人、家族とともに素晴らしいひと時を過ごせます。最先端の設備から最高の料理、サービスまで揃ったPampas Brazilian Grilleが、ダイナミックな体験をお届けします。顧客や招待客を満足させ、イベントの成功へと導けるように最善を尽くします。
ダイナー3372人による総合評価
総合評価
評価・口コミを投稿できるのは、このレストランでお食事をされたダイナーのみです。
3.6最近の評価をもとに集計
3.6
お料理
3.6
サービス
3.6
雰囲気
3.4
コストパフォーマンス
騒音レベル · 普通
59%の人 がオススメすると言っています
5
4
3
2
1
並べ替え
絞込み
OT
ラスベガス
評価・口コミ(2)
2日前にご来店
総合 5お料理 5サービス 5雰囲気 5

Good food and a good value

Pampas Las Vegas
1日日前に返信

Thank you for leaving us this great review!

通報する
OT
評価・口コミ(1)
2日前にご来店
総合 4お料理 3サービス 5雰囲気 4

Staff was nice but not as attentive as one would hope. Food wasn’t the best but not the worst. It was just ok

Pampas Las Vegas
1日日前に返信

Thank you for reviewing your visit with us. We are disappointed to hear the staff gave you anything less than an amazing experience.

通報する
SG
評価・口コミ(1)
3日前にご来店
総合 5お料理 5サービス 5雰囲気 5

I had been viewing groupon and the price was pretty good to begin with but with a last minute special we got a great deal for 2. Unlimited cocktails for an hour, surf and turf, all meats and 1 dessert. The only thing was I requested a semi private table for our anniversary and they sat us close to the buffet. Not what I wanted but the service was great and compensated for this. Overall a good experience. Every time we come to LV we stop by Pampas.

通報する
AS
評価・口コミ(1)
3日前にご来店
総合 3お料理 3サービス 3雰囲気 5

The food was good but I thought I would be getting different kinds of meats , cuts I had a drum chicken and pork rib where was the steak !!!!! Disappointment :(

通報する
BC
ラスベガス
評価・口コミ(2)
3日前にご来店
総合 5お料理 5サービス 5雰囲気 3

We have a friend visiting from Tennessee.

Pampas Las Vegas
1日日前に返信

Thank you for taking the time to leave us this great review!

通報する
JD
評価・口コミ(1)
4日前にご来店
総合 5お料理 5サービス 4雰囲気 4

The food and service was great, even though we had a hotel voucher. We didn't do the Radizio, but had the steak dinner and salmon. Both were very tasty.

Pampas Las Vegas
2日日前に返信

Thank you for taking the time to share these great comments about your visit. We are glad you enjoyed it!

通報する
OT
シカゴ・イリノイ州
評価・口コミ(3)
5日前にご来店
総合 1お料理 1サービス 1雰囲気 1

We were excited to enjoy a Brazilian steakhouse, but everyone in our party of 6 was disappointed. We asked for clean plates, and they said sure you can grab clean plates. There was no offer of assistance etc. Next 2 of our party ordered off the menu. On person only ate one bite... the waitress never asked why the meal wasn’t touched...

We spent over $360 for our meals, and everyone was disappointed. We would never return.

Pampas Las Vegas
2日日前に返信

We are very sorry to hear that you did not enjoy your visit with us, but we appreciate you letting us know so that we have an opportunity to improve. Our wait staff should be checking for satisfaction with each guest and we are sorry that this wasn't dealt with for you while you were here.

通報する
LR
評価・口コミ(1)
6日前にご来店
総合 3お料理 2サービス 3雰囲気 4

We had high hopes for $54 a person.. we started with the buffet which was just ok.. but we weren't there for the buffet (the crab salad was the only thing I enjoyed.. but the seasoned potatoes had so much flavour just wrinkly and dry).. the meats started coming around starting with bacon wrapped chicken.. It was the driest piece of chicken I've ever had... then the meats.. only 1 of the 7 were edible in my opinion.. the dry overcooked meats were awful.. but the pineapple was delicious. Most places add a brown sugar to theirs but this was good too. I was only glad we had a gift card because it was a major let down. People had groupons around us so if you go see if you can get a reduced cost with that.

Pampas Las Vegas
2日日前に返信

Thank you for taking the time to share this honest and detailed feedback about your visit. We are sorry to hear you did not enjoy yourself as we strive to provide every guest with a great experience.

通報する
OT
評価・口コミ(1)
7日前にご来店
総合 5お料理 5サービス 5雰囲気 5

Great service and food

Pampas Las Vegas
6日日前に返信

Thank you for leaving these great comments about your experience!

通報する
GV
シカゴ・イリノイ州
評価・口コミ(56)
7日前にご来店
総合 5お料理 5サービス 5雰囲気 5

Many pluses about this visit.
Lacey, our server, made sure we were well taken care of without constantly being in our faces. We brought a bottle of wine from home and the cork may have been a little dry; it didn’t extract cleanly. Lacey took the bottle to the back bar where she and a staff member removed the rest of the cork and strained the wine into a pitcher for us. Best pitcher of wine we’ve ever had!
Brooks, one of the roving carvers, really made the difference in our meal. We told him most of the beef was too done for our taste, so he special ordered the top sirloin for us - rare. It was one of the most perfectly prepared pieces of roasted beef we’ve ever had. If you like your picanha more on the rare side, just ask. If you’re lucky enough to be there on a night Brooks is working, you’ll be in for a treat, though I think any of the carvers could special order for you.
When we asked Lacey if we could speak with the manager, she was very concerned and asked when she could help with. We said, no, we just wanted to share our thoughts with the manager. We know more people complain to the manager than pay compliments, but that’s all we wanted to do. We mentioned both Lacey and Brooks by name and said what they’d done to make the meal memorable.
The only bit of constructed criticism was that when we called prior to bringing our wine, the staff member answering the phone didn’t know if that was allowed. Once they checked, they said it was but there was a fee. When asked what the fee was, they had to go ask again. We suggested that all staff members could be more informed on that subject and the manager agreed to make sure everyone was aware. Maybe a lot of people wouldn’t care about this, but we think that all staff members should be versed on special services. Especially in a place like Las Vegas.

Pampas Las Vegas
6日日前に返信

Thank you for sharing these detailed comments on your experience with us! We are very pleased to hear that the staff helped to make the visit one to remember and we hope to see you again soon!

通報する
OT
評価・口コミ(1)
2019年9月9日にご来店
総合 5お料理 5サービス 5雰囲気 5

Nothing like you’ve ever experienced before, unlimited choice of meats cooked exactly how you prefer hand carved in front of you. Great atmosphere

Pampas Las Vegas
返信日 2019年9月11日

Thank you for taking the time to leave us this review!

通報する
J
フロリダ南西部
評価・口コミ(3)
2019年9月8日にご来店
総合 4お料理 2サービス 5雰囲気 5

I love everything else except I needed more varieties of food. And they're very expensive.

Pampas Las Vegas
返信日 2019年9月11日

Thank you for sharing this feedback.

通報する
B
フェニックス・アリゾナ州
評価・口コミ(4)
2019年9月7日にご来店
総合 2お料理 2サービス 2雰囲気 3

If you like your meat well done and somewhat chewy then this is the place for you.

Pampas Las Vegas
返信日 2019年9月10日

Thank you for providing us with this feedback.

通報する
AR
評価・口コミ(1)
2019年9月7日にご来店
総合 5お料理 5サービス 5雰囲気 5

Excellent service. Aaron treated us very well. Food was good and I loved the sangria. The room was very intimate and beautiful. Perfect for our group.

Pampas Las Vegas
返信日 2019年9月11日

Thank you for sharing these great comments about your visit with us!

通報する
B
評価・口コミ(1)
2019年9月7日にご来店
総合 3お料理 4サービス 2雰囲気 3

Food - good, not great. Ordered the ribeye. you get 2 steaks on the order which was unexpected. Impressive amount of meat when it arrives at the table. A meal you could split with someone else. Steaks sizeable and cooked well. I'd recommend if you like to eat meat, meat and more meat. Decent amount of sides and salad options available buffet style but i perfer to leave room for the main course. :)

Service - this was the area that was lacking. Server meant well but was having a tough night. After being seated, it was 10-15 minutes before anyone came to our table for the first time. After ordering a bottle of wine, we got the wrong bottle. Quickly corrected and we eventually got the correct bottle. At the end of our meal, it was another 15-20 mins before asking if we wanted anything else. We had a show to catch so we asked for the bill. We would have ordered dessert and increased the amount of the bill if we had been asked sooner. It was another 15 mins before we were provided the check (after asking twice). All the ordering and billing done on tablets. Waitress apologized and said her tablet was acting up and lost power. After running my credit card, the tablet had another error when I tried to provide my digital signature. When learning about the show we had to catch, the waitress told us to go and not wait. I felt bad for her for the issues with the tablet but she could have been better at communicating or finding another solution.

Everyone's experience is different so if you like Brazilian style restaurants then go check it out. Our waitress maybe just had an off night and you might have an amazing experience.

Pampas Las Vegas
返信日 2019年9月10日

Thank you for sharing this honest and detailed feedback on your experience with us.

通報する
EL
ネブラスカ州
評価・口コミ(1)
2019年9月7日にご来店
総合 3お料理 5サービス 1雰囲気 3

Our waiter was non-existent, horrible service, like he didn't want to be there

Pampas Las Vegas
返信日 2019年9月10日

Thank you for providing this feedback. We are sorry to hear that the experience was less than perfect. Would you please email promotions@pampasusa.c om with more information on the date and time of your visit and the name or description of your server?

通報する
NI
評価・口コミ(1)
2019年9月6日にご来店
総合 3お料理 2サービス 2雰囲気 5

To each is own.... I personally did not care for it, but I'm sure we all have different taste buds!

Pampas Las Vegas
返信日 2019年9月10日

Thank you for your feedback.

通報する
L
ポートランド・オレゴン
評価・口コミ(1)
2019年9月6日にご来店
総合 5お料理 5サービス 5雰囲気 5

Ever since we found Pampas, 7 years ago we visit everytime we go to Las Vegas. We have never been disappointed it is wonderful hot food and the side table is outstanding. The only problem we have is we never have room for dessert. Thank you for a wonderful time.

Pampas Las Vegas
返信日 2019年9月10日

Thank you for taking the time to leave us these excellent comments!

通報する
RV
評価・口コミ(1)
2019年9月5日にご来店
総合 5お料理 4サービス 5雰囲気 4

Really like your Guys customer service really nice food was good minor issue like my meet I asked for it medium rear and I got it bloody that was it I would recommend your guys restaurant..

Pampas Las Vegas
返信日 2019年9月10日

Thank you for leaving us this great review!

通報する
OT
評価・口コミ(1)
2019年9月5日にご来店
総合 5お料理 5サービス 5雰囲気 5

Great Friendly service

Pampas Las Vegas
返信日 2019年9月10日

Thank you for this great review!

通報する
OT
評価・口コミ(1)
2019年9月5日にご来店
総合 3お料理 2サービス 4雰囲気 3

Lots of food but quality was not great

Pampas Las Vegas
返信日 2019年9月6日

Thank you for sharing this feedback. We are sorry to hear that you did not enjoy your meal with us but we appreciate you letting us know so we can have an opportunity to do better in the future.

通報する
P
評価・口コミ(1)
2019年9月5日にご来店
総合 5お料理 5サービス 5雰囲気 5

Went for lunch. Groupon Voucher. Food was amazing, bloody Mary’s were outstanding!! Definitely recommend. You will not leave hungry that’s for sure!

Pampas Las Vegas
返信日 2019年9月10日

Thank you for leaving us this great review!

通報する
AC
評価・口コミ(2)
2019年9月5日にご来店
総合 5お料理 5サービス 5雰囲気 5

Everything was AMAZING!!! I will definitely be visiting again!!! Hubby and I had mussels for the first time and they were actually pretty great!! Staff was pleasant and friendly.

Pampas Las Vegas
返信日 2019年9月10日

Thank you for taking the time to leave us these great comments!

通報する
MM
評価・口コミ(21)
2019年9月4日にご来店
総合 3お料理 2サービス 5雰囲気 3

Not much selection. In Vegas u have much better alternatives....

通報する
A
評価・口コミ(1)
2019年9月3日にご来店
総合 1お料理 1サービス 2雰囲気 1

I’ve been to a few Brazilian steakhouses that were great. Pampas was not. They charge $55/person. The chefs only came around about once every five minutes, one at a time, with meat choices. We literally sat there 75% of the time getting full while waiting on food. It seems like that’s part of their plan to keep customers from eating too much. It definitely wasn’t worth the price. I won’t be back. Don’t go!

Pampas Las Vegas
返信日 2019年9月5日

Thank you for your feedback. We strive to give every guest a great experience and we are sorry to hear that slow service detracted from yours.

通報する
JI
ロサンゼルス
評価・口コミ(1)
2019年9月3日にご来店
総合 2お料理 1サービス 5雰囲気 3

Service was wonderful. Food was the worse. It’s like eating beef jerky because the meats, which should be the star of the show are mostly well done. I’d go back to Fogo de Chao anytime. More expensive but at least you get quality meats.

Pampas Las Vegas
返信日 2019年9月6日

Thank you for leaving us this honest and detailed feedback. We are glad to hear that the service was great but saddened to hear that you did not enjoy the food. We thank you for sharing as these comments give us a chance to improve.

通報する
JA
評価・口コミ(1)
2019年9月2日にご来店
総合 3お料理 3サービス 5雰囲気 3

If you are interested in an unlimited meat and salad bar option then Pampas is an option for you. The service was impeccable. When we were looking for a particular type of meat the server made sure we got more directly from the kitchen. Wish there were some seafood options like shrimp included in the unlimited meat package (it was available for an additional cost similar to an entree price). Overall the food was ok but given other options that are available would try going elsewhere.

Pampas Las Vegas
返信日 2019年9月5日

Thank you for sharing this honest and detailed feedback on your experience with us.

通報する
SD
評価・口コミ(1)
2019年9月2日にご来店
総合 1お料理 1サービス 2雰囲気 1

Do not go if you don’t have a coupon!!! But beware, if you do, you are a second class guest. Meat is dry, very limited choices, manager is a moron. The surf part of surf and turf was awful- few not clean shrimp, 2 pieces of cooked, but dried fish and a handful of mussels. They just bring the plate without any warning and look like- what the hell is this. Too many good places to eat in Vegas, to be eating at this cheap place.

Pampas Las Vegas
返信日 2019年9月5日

Thank you for sharing these comments. We are sorry you did not enjoy your visit but appreciate you letting us know about your concerns so we can improve.

通報する
OT
ラスベガス
評価・口コミ(4)
2019年9月2日にご来店
総合 5お料理 5サービス 5雰囲気 5

Birthday luncheon

Pampas Las Vegas
返信日 2019年9月5日

Thank you for leaving us this great review.

通報する
CM
評価・口コミ(1)
2019年9月1日にご来店
総合 5お料理 5サービス 5雰囲気 5

Excellent food, Is a perfect place for meat’s lovers.

Pampas Las Vegas
返信日 2019年9月3日

Thank you for sharing these great comments!

通報する
AP
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(5)
2019年9月1日にご来店
総合 2お料理 4サービス 2雰囲気 3

I was expecting more for the price we paid. It was a Saturday night and I know it's busy, but when you have to constantly ask your waiter for certain things and 1) it comes but a little too late or 2) he totally forgets. I've been to other Brazilian steakhouse and compared to them, this doesn't come close. Would I come again, most likely not.

Pampas Las Vegas
返信日 2019年9月3日

Thank you for taking the time to leave us this feedback.

通報する
DV
評価・口コミ(1)
2019年9月1日にご来店
総合 4お料理 5サービス 4雰囲気 4

The food was amazing, but there was no chicken hearts!!

Pampas Las Vegas
返信日 2019年9月3日

Thank you for leaving this great review!

通報する
GC
評価・口コミ(1)
2019年9月1日にご来店
総合 1お料理 3サービス 2雰囲気 4

Service was VERY slow. Took 30 minutes to get a drink after we ordered. Meat servers were also slow after the initial 1st round. The sides and salad bar were both good. But I don't believe we'll be back when we go back to Vegas

Pampas Las Vegas
返信日 2019年9月3日

Thank you for sharing this feedback with us. We are sorry to hear the visit was less than perfect but we appreciate you letting us know so we have a chance to improve.

通報する
OT
タホ、リノ周辺
評価・口コミ(1)
2019年9月1日にご来店
総合 1お料理 1サービス 3雰囲気 1

Food was cold, no pastry or bread, not a lot of variety, not much fruit, meats were good. Fantastic waiter--Nick. Manager did provide pineapple as compensation. I was charged an extra $21.54 a few days later.

Pampas Las Vegas
返信日 2019年9月3日

Thank you for sharing this honest and detailed feedback on your experience with us.

通報する
OT
評価・口コミ(1)
2019年8月31日にご来店
総合 5お料理 5サービス 5雰囲気 5

The food was great the staff was great i give this place a 20

Pampas Las Vegas
返信日 2019年9月3日

Thank you for taking the time to leave us this great review!

通報する
OT
評価・口コミ(1)
2019年8月31日にご来店
総合 5お料理 5サービス 5雰囲気 5

A great place for a romo date!!

Pampas Las Vegas
返信日 2019年9月5日

Thank you for sharing this great review!

通報する
DC
カンザスシティ
評価・口コミ(1)
2019年8月31日にご来店
総合 1お料理 2サービス 1雰囲気 1

Bad experience all around. I would never return. Didn’t get drinks served for 30 minutes. Ran out of water during meal without water for 15 minutes. Half of everyone’s food wasn’t even delivered. The meat was like rubber. Cancelled and left.

Pampas Las Vegas
返信日 2019年9月3日

Thank you for sharing this feedback. We are sorry to hear we were not able to give you the perfect experience we aim for.

通報する
EO
評価・口コミ(1)
2019年8月31日にご来店
総合 2お料理 2サービス 2雰囲気 2

Limited choice of food and meat. All their meat came in medium rare and nothing for those who preferred their meat well done.

Pampas Las Vegas
返信日 2019年9月3日

Thank you for the feedback. Please know that you can always request any of our meats to be cooked to preference with your server!

通報する
CG
評価・口コミ(1)
2019年8月30日にご来店
総合 3お料理 2サービス 2雰囲気 2

Food came out too soon so my lobster and steak was cold by the time I was done with my soup/salad. My husband meal came out almost 10 minutes later. Waitress was not impressive and appeared to have an attitude. Extremely loud venue while tables literally on top of each other. Poor quality of meat. So very disappointed since it was supposed to be our 10th Wedding Anniversary celebration. You only get a first chance to make a good impression.

Pampas Las Vegas
返信日 2019年9月3日

Thank you for sharing this honest and detailed feedback. We are sorry to hear that your experience was less than perfect.

通報する
OT
アンカレッジ
評価・口コミ(1)
2019年8月30日にご来店
総合 2お料理 2サービス 1雰囲気 2

Not that great. Disappointed for sure. Server was terrible and food wasn't very tasty.

Pampas Las Vegas
返信日 2019年9月3日

Thank you for taking the time to share this feedback. We are sorry to hear the visit was less than perfect. If you would like to share more information, please contact us at promotions@pampasusa.c om

通報する
1
2
3
85