Pampas Las Vegas

3.5
icon/ic_reviewCreated with Sketch.
評価・口コミ(3735)
icon/ic_price_rangeCreated with Sketch.
~30 USドル
icon/ic_cuisineCreated with Sketch.
ブラジリアンステーキハウス

人気のタグ:

デートにピッタリ
カジュアルな雰囲気
特別なお食事に向いている
“本物のブラジルの味”Pampas Brazilian Grille ご自身のペースでお好きなだけ召し上がってください。ジュージューと音を立てる串焼きが次々のテーブルに運ばれてきます。Pampas Brazilian Grilleではリラックスした雰囲気で、究極のダイニング体験をお届けします。最上の串焼き肉料理と一緒に、新鮮な野菜やサラダも心いくまでお楽しみください。 Pampas Brazilian Grilleでは、レジャーグループ、ビジネスランチ&ディナー、結婚式、ベイビーシャワー、リハーサルディナー、ソーシャル&ビジネスイベントなどに対応しており、顧客や同僚、友人、家族とともに素晴らしいひと時を過ごせます。最先端の設備から最高の料理、サービスまで揃ったPampas Brazilian Grilleが、ダイナミックな体験をお届けします。顧客や招待客を満足させ、イベントの成功へと導けるように最善を尽くします。
ダイナー3735人による総合評価
総合評価
評価・口コミを投稿できるのは、このレストランでお食事をされたダイナーのみです。
3.5最近の評価をもとに集計
3.6
お料理
3.4
サービス
3.6
雰囲気
3.4
コストパフォーマンス
騒音レベル · 普通
60%の人 がオススメすると言っています
並べ替え
絞込み
OT
サウスカロライナ州
評価・口コミ(3)
2020年3月17日にご来店
総合3お料理4サービス2雰囲気5

We were there at a bad time, they were short staffed and our service reflected it. We met the manager or owner on the way in and he seemed wonderful so I would give it a second try if we were in town long enough. There was a large party near us and they cleaned out the meats before the servers could get to us most of the time. We also had a coupon that was misleading but since we like to try Brazilian steakhouses we decided a good one would be worth the cost. It was somewhat disappointing

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月21日

Thank you for taking the time to let us know about your experience with us.

通報する
OT
評価・口コミ(1)
2020年3月17日にご来店
総合5お料理3サービス5雰囲気3

Food not all that did not get our seafood till it was time to leave our bartender waitress was awesome had better at texas Brazil came only because the offered seafood will kot make that mistake again and salads where not all that nor the soups...

Pampas Las Vegas
4日日前に返信

Thank you for taking the time to share these comments.

通報する
DT
評価・口コミ(1)
2020年3月17日にご来店
総合2お料理1サービス2雰囲気3

We received a certificate for a $150. dinner. we used most of this as the meal was very expensive. The waiter was good a telling us how much we were spending. This being said, we were charged $1 each for water. The buffet was handled appropriately de to the epidemic, there were servers with gloves. The worst part was the food. the best thing on the salad bar was the censor salad, nothing else at all remarkable. The meat that went around the table was minimal. All was dry and most was bland. The sausage and pineapple were the best, I had to remove the pork loin from my mouth as it was so dry I could now swallow. The sirloin was so tough I could not cut it with my steak knife so I did not even try to chew it. the best part was the dessert. I am glad we had the certificate and did not have to pay for this awful meal. Save your money!!

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月21日

Thank you for taking the time to leave us this feedback.

通報する
l
評価・口コミ(1)
2020年3月16日にご来店
総合3お料理3サービス2雰囲気2

Hostess was rude. Most steak was tough. Didnt get much meat for 15 mi utes. Poor experience.

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月21日

Thank you for leaving us this feedback.

通報する
OT
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(1)
2020年3月16日にご来店
総合1お料理1サービス1雰囲気1

I honestly think our experience was anything but pleasurable. The server barely check on us and the food was very dry. The drinks we’re water down and tasted awful . Would like a refund back

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月21日

Thank you for sharing this feedback with us.

通報する
AH
評価・口コミ(21)
2020年3月14日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

We took our friends here to celebrate after their got married by Elvis. Great food, good service, lots of sangria, and a good time had by all. Would definitely recommend it.

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月21日

Thank you for this great review!

通報する
SL
評価・口コミ(6)
2020年3月13日にご来店
総合3お料理3サービス4雰囲気4

We arrived and were sat within 5 minutes which was nice. We did purchase the Groupon but it was stuck in pending and the waiter told us that they can offer a price match so we went that route. Our waiter was Thomas and he was friendly and attentive. He brought out our drinks within a few minutes and all was well. We got our salad bar items and the weight began. After about 10 minutes the server with chicken came. We then waited about 20-25 min and had to call Thomas back to our table and request meats. After a few minutes the manager came by and told us that he was informed we hadn’t been served and assured us he would send them immediately, which he did. We then got our fill of meats! All in all, it was a decent experience. They definitely made up for the AWOL servers on the end.

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月16日

Thank you for taking the time to share these comments.

通報する
OT
ニューオーリンズ・ルイジアナ州
評価・口コミ(5)
2020年3月10日にご来店
総合4お料理3サービス5雰囲気4

The service was spectacular. Unfortunately the lamb only came by once and it was overdone. The filet was also well done. The chicken options were extremely prevalent but the other options not so much.

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月21日

Thank you for sharing these comments with us.

通報する
OT
評価・口コミ(1)
2020年3月9日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

We used a groupon voucher I had purchased as a gift for my husband around Christmas. We had a table for two in the front of the restaurant and it was actually a really nice table. Our server was fabulous and the folks coming around to each table serving were kind as well. Great atmosphere. Would be nice with a large group or just for two. The buffet and meat selection was top notch! Delicious and beautiful presentation. It’s also a great option for keto or high protein diets! In retrospect I realized I unintentionally ate zero gluten and very low carb. Great place for people who might have trouble finding meals out that “meat” there dietary requirements.

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月11日

Thank you for this amazing review!

通報する
OT
シアトル・イースタンワシントン
評価・口コミ(1)
2020年3月8日にご来店
総合2お料理2サービス2雰囲気2

Been to way better Brazilian steakhouses. The value isn’t there it should be much cheaper. Food and service were no great and salad bar was very lacking

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月11日

Thank you for sharing this feedback with us.

通報する
BL
評価・口コミ(1)
2020年3月7日にご来店
総合2お料理2サービス2雰囲気1

It was extremely packed to the point I couldn't even talk to my husband without yelling. We wanted a nice intimate meal and it was actually stressful and not enjoyable at all. The food at the sides buffet was mostly empty so only got salad and the meat going around took forever and was gone so quickly due to how busy it was so we didn't even get to try some of the meats that we wanted to which was disappointing. The price of the meal was not worth it, I felt ripped off and I would never recommend this place to anyone. They need to reduce the amount of tables they serve at a time as it's like shoving as many people in a place at one time with no thought about how much food you need to feed them or service you are giving. I've been to a Brazilian restaurant before that was incredible experience and this was nothing but disappointment.

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月11日

Thank you for sharing this feedback with us.

通報する
BD
評価・口コミ(1)
2020年3月7日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

Was great for my first time. I will be coming back

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月11日

Thank you for this great review!

通報する
JK
評価・口コミ(1)
2020年3月7日にご来店
総合5お料理4サービス5雰囲気4

Overall I found this place to be a great choice. The BBQ was tasty and the salad bar had some good entrees. When combined with a current Groupon offer, it was an excellent value.

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月16日

Thank you for sharing this great review!

通報する
OT
評価・口コミ(4)
2020年3月6日にご来店
総合2お料理2サービス2雰囲気2

The food was mediocre at best, and our waitress barely came by to check on us, not to mention brought us the wrong drinks.

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月11日

Thank you for sharing this feedback.

通報する
A
評価・口コミ(1)
2020年3月6日にご来店
総合1お料理2サービス1雰囲気2

The service was absolutely awful. Our server came by the table once never took drink orders. They were out of 3 meats that are supposed to be all you can eat and had the nerve to tell me i was lucky to have tried a rib (Yes 1 rib) before they ran out. WOULD NOT RECOMMEND TO ANYONE

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月11日

Thank you for taking the time to share this feedback with us.

通報する
LC
評価・口コミ(1)
2020年3月6日にご来店
総合1お料理1サービス1雰囲気1

Service was extrimely slow, we waited 50 minutes and ate about 3 pcs of meat, chicken was dry, shot sides were actually cold! Not enough sides options, it was noisy, we will never come back!

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月11日

Thank you for taking the time to share these comments with us.

通報する
MR
評価・口コミ(1)
2020年3月6日にご来店
総合3お料理3サービス2雰囲気4

It took 20 minutes to get our cocktails & that was after my husband had to flag down the waitress.the all you could eat meat consisted mostly of chicken dishes with a sprinkle of steak from time to time. It took way too much time in between meat being offered compared to other Brazilian steakhouses we've been to.

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月11日

Thank you for taking the time to share these comments with us.

通報する
H
評価・口コミ(9)
2020年3月6日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

When in Vegas, I always eat lunch at Pampas. Great meal and a great deal with coupons through Vegas4Locals

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月11日

Thank you for this great review!

通報する
NM
評価・口コミ(1)
2020年3月5日にご来店
総合4お料理4サービス3雰囲気4

We were in a group of 6 people. I thought our host did very well - he seemed to be the only host working when we got there (fairly early for dinner), and a large number of people came in right behind us. The servers were quick and efficient, and the host didn't have to run as much once the other hosts came on shift. I had no problems getting drinks etc., although another member of our group (whom I refer to as a "Karen") complained about not getting her drink fast enough (which she didn't order until half way through our meal because she couldn't decide). I've been to many of these types of places all over North America, and this is one of the better ones. Great food - if you like Brazilian-style barbecue - and good service when they are properly staffed. Don't expect them to hold your hand and wait while you skim the menu for ten minutes, though.

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月11日

Thank you for taking the time to share these comments with us.

通報する
JS
ダラス・フォートワース
評価・口コミ(3)
2020年3月4日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気3

Food was great and server was awesome and would certainly go back.

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月11日

Thank you for sharing these great comments!

通報する
OT
評価・口コミ(1)
2020年3月4日にご来店
総合4お料理5サービス5雰囲気3

Was odd that the hallway was so small to get to the salad area. Tables very close together and hard to get through.

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月11日

Thank you for sharing this review with us.

通報する
SP
評価・口コミ(1)
2020年3月4日にご来店
総合3お料理3サービス2雰囲気4

We have been here one time before this one and loved it so much that we decided to come back again. However, the second experience was the opposite of the original. It was just the two of us. We purchased the dinner endless meats Groupon (we had done the lunch one the first time) and got sat all the way in the back in a corner. The bartender was working the bar and serving only our table and a 4 person table next to us. He seemed half clueless about the Groupon and what to do. We were concerned that we would be missed by the people coming around with meat so luckily the bartender heard this and tried to make sure we weren’t skipped ( as best he could). When we were served some of the people were great but there was one man in particular that would come to our table, ask directly to my boyfriend if he wanted what meat option he was holding, and then turn around to the next table without even bothering to speak to me which I did not understand and was also slightly offended. A lot of the meats we were served for dinner were extremely charred or over cooked and overall I was pretty disappointed considering the exact opposite experience we had the first time. Also, since the bartender was so busy focusing on drinks he came to our table about 2 times within an hour and a half (30 minutes of which we were just over it and waiting for him to come over and give us the check) but was hyper focused on the 4 person table next to us because they each ordered a drink from him and I guess he just assumed since they got alcoholic drinks and it was 2 more people at the table that he’d rather completely pay attention to them instead. I look at it like this: If the experience I had for dinner was my first experience here, I would never come back.

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月11日

Thank you for taking the time to share these comments with us so we can improve.

通報する
RR
評価・口コミ(1)
2020年3月3日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

Had a great time the food was delicious and our waiter was very polite and checked in with us often

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月11日

Thank you for sharing this great review!

通報する
TT
評価・口コミ(1)
2020年3月3日にご来店
総合2お料理2サービス2雰囲気4

the food was bland, the waiters brought one kind of meat every 10-12 minutes and came to my table with a piece of beef that was leaking blood everywhere. The waiter was not attentive at all, I had to ask for all condiments and the salad bar barely had salad stuff on it. They only had three salad dressings and nothing that really went on the salad. there ws breakfast food in the salad bar are after 1pm . For the price of this place to be so high the service and quality of food was very poor. Huge waste of money! Texas De Brazil is way better...

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月5日

Thank you for sharing this feedback with us.

通報する
SV
評価・口コミ(1)
2020年3月2日にご来店
総合3お料理3サービス3雰囲気3

The meat the seaver brought around was good and flavorful but the rest of the buffet food was ok and not a lot of choices.

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月11日

Thank you for sharing this feedback.

通報する
MW
評価・口コミ(1)
2020年3月2日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

Well done. The staff was very helpful and the servers were always offing more. The meat was perfectly seasoned and you could get rare or well done. Worth every penny

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月5日

Thank you for sharing this wonderful review!

通報する
OT
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(5)
2020年3月1日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

We're in food comas. That's all we have to say

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月5日

Thank you for taking the time to leave us these great comments!

通報する
M
アトランタ・ジョージア
評価・口コミ(1)
2020年3月1日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

The food was delicious. The staff were very helpful and friendly. I would definitely recommend Pampas

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月5日

Thank you for sharing these wonderful comments with us!

通報する
DE
評価・口コミ(1)
2020年3月1日にご来店
総合1お料理1サービス3雰囲気3

Overpriced. Most meats were over cooked. Had to wait long time in between meat servers.

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月5日

Thank you for your feedback.

通報する
G
評価・口コミ(1)
2020年3月1日にご来店
総合3お料理3サービス2雰囲気2

The salad bar selection was minimal and the service was slow. The people serving the meat would skip your table even though you had a green coaster to try the meats. I've been to other Brazilian Grills and they were much better.

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月5日

Thank you for taking the time to leave us this feedback.

通報する
H
評価・口コミ(20)
2020年3月1日にご来店
総合1お料理1サービス1雰囲気1

We had to walk out the Silverware was DIRTY food still on at least 5 pieces. We were the First customers of the day there was a SMELL OF SEWAGE in the restaurant. The staff were cold and acted as if they didn’t care if we were there and got annoyed when we asked for clean silverware. Would NEVER GO HERE EVER!!!!!

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月5日

Thank you for leaving us this feedback.

通報する
OT
シャーロット
評価・口コミ(1)
2020年2月29日にご来店
総合3お料理4サービス2雰囲気2

Ambiance and service not up to par but the food, steak and salad bar, was excellent.

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月5日

Thank you for taking the time to review your visit with us.

通報する
EC
評価・口コミ(1)
2020年2月29日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

Waited just a bit to be seated but it was an overall amazing dine

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月5日

Thank you for sharing this great review!

通報する
AB
評価・口コミ(1)
2020年2月29日にご来店
総合1お料理2サービス1雰囲気1

We had a reservation. Showed up and the hostess had an attitude and didnt check us in. We waited 30 min then finally asked again and was seated. The waitress took ten minutes to get into us. We finally got warm water which they charge for. The salad bar was blown through and not being refilled. Only 6 plates on the counter to get food. Awful experience for the price. The meat servers were very polite and had great service. But the meat was slow to come around.

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月5日

Thank you for sharing this feedback.

通報する
JW
ナッシュビル
評価・口コミ(2)
2020年2月29日にご来店
総合1お料理2サービス2雰囲気4

The waitress brought the bill of 580, said gratuity was not included. The math wasn’t adding up so we asked to see an itemized receipt. The new bill was 475 with no explanation. I would advise you to always ask for an itemized receipt when dining here.

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月5日

Thank you for sharing this feedback with us.

通報する
OT
ラスベガス
評価・口コミ(1)
2020年2月29日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

Amazing. Katie was our server

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月5日

Thank you for sharing this great review!

通報する
OT
評価・口コミ(1)
2020年2月29日にご来店
総合1お料理1サービス1雰囲気2

Food was tough and wait staff had a lot to be desired. Overall I will not be returning.

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月5日

Thank you for taking the time to share these comments with us.

通報する
JM
ラスベガス
評価・口コミ(4)
2020年2月29日にご来店
総合3お料理3サービス3雰囲気3

The worst part was waiting 35 minutes after our reservation time

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月5日

Thank you for taking the time to leave us these comments about your visit.

通報する
BM
アイオワ州
評価・口コミ(4)
2020年2月28日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

Everything was perfect! The food, the service, the wine! The dessert was ok...just not our favorite. (The chocolate torte). Overall..it was amazing!

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月5日

Thank you for this great review!

通報する
DD
シカゴ・イリノイ州
評価・口コミ(1)
2020年2月28日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

A very enjoyable evening. We felt so special sitting in the glass room with bottles of wine all around us. The food bar had delicious choices, and the meats were so tasty! My personal favorite was the bacon wrapped chicken.

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月5日

Thank you for sharing these great comments!

通報する