Pampas Las Vegas

3.6
icon/ic_reviewCreated with Sketch.
評価・口コミ(3736)
icon/ic_price_rangeCreated with Sketch.
~30 USドル
icon/ic_cuisineCreated with Sketch.
ブラジリアンステーキハウス

人気のタグ:

デートにピッタリ
特別なお食事に向いている
カジュアルな雰囲気
“本物のブラジルの味”Pampas Brazilian Grille ご自身のペースでお好きなだけ召し上がってください。ジュージューと音を立てる串焼きが次々のテーブルに運ばれてきます。Pampas Brazilian Grilleではリラックスした雰囲気で、究極のダイニング体験をお届けします。最上の串焼き肉料理と一緒に、新鮮な野菜やサラダも心いくまでお楽しみください。 Pampas Brazilian Grilleでは、レジャーグループ、ビジネスランチ&ディナー、結婚式、ベイビーシャワー、リハーサルディナー、ソーシャル&ビジネスイベントなどに対応しており、顧客や同僚、友人、家族とともに素晴らしいひと時を過ごせます。最先端の設備から最高の料理、サービスまで揃ったPampas Brazilian Grilleが、ダイナミックな体験をお届けします。顧客や招待客を満足させ、イベントの成功へと導けるように最善を尽くします。

デリバリーを利用する

ダイナー3736人による総合評価
総合評価
評価・口コミを投稿できるのは、このレストランでお食事をされたダイナーのみです。
3.6最近の評価をもとに集計
3.6
お料理
3.6
サービス
3.6
雰囲気
3.4
コストパフォーマンス
騒音レベル · 普通
59%の人 がオススメすると言っています
並べ替え
絞込み
OT
vipOpenTable ダイナー
サウスカロライナ州
評価・口コミ(4)
2020年3月17日にご来店
総合3お料理4サービス2雰囲気5

We were there at a bad time, they were short staffed and our service reflected it. We met the manager or owner on the way in and he seemed wonderful so I would give it a second try if we were in town long enough. There was a large party near us and they cleaned out the meats before the servers could get to us most of the time. We also had a coupon that was misleading but since we like to try Brazilian steakhouses we decided a good one would be worth the cost. It was somewhat disappointing

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月21日

Thank you for taking the time to let us know about your experience with us.

通報する
OT
OpenTable ダイナー
評価・口コミ(1)
2020年3月17日にご来店
総合5お料理3サービス5雰囲気3

Food not all that did not get our seafood till it was time to leave our bartender waitress was awesome had better at texas Brazil came only because the offered seafood will kot make that mistake again and salads where not all that nor the soups...

Pampas Las Vegas
返信日 2020年4月2日

Thank you for taking the time to share these comments.

通報する
DT
DonaldT
評価・口コミ(1)
2020年3月17日にご来店
総合2お料理1サービス2雰囲気3

We received a certificate for a $150. dinner. we used most of this as the meal was very expensive. The waiter was good a telling us how much we were spending. This being said, we were charged $1 each for water. The buffet was handled appropriately de to the epidemic, there were servers with gloves. The worst part was the food. the best thing on the salad bar was the censor salad, nothing else at all remarkable. The meat that went around the table was minimal. All was dry and most was bland. The sausage and pineapple were the best, I had to remove the pork loin from my mouth as it was so dry I could now swallow. The sirloin was so tough I could not cut it with my steak knife so I did not even try to chew it. the best part was the dessert. I am glad we had the certificate and did not have to pay for this awful meal. Save your money!!

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月21日

Thank you for taking the time to leave us this feedback.

通報する
l
larrys
評価・口コミ(1)
2020年3月16日にご来店
総合3お料理3サービス2雰囲気2

Hostess was rude. Most steak was tough. Didnt get much meat for 15 mi utes. Poor experience.

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月21日

Thank you for leaving us this feedback.

通報する
OT
vipOpenTable ダイナー
サンフランシスコ・ベイ周辺
評価・口コミ(1)
2020年3月16日にご来店
総合1お料理1サービス1雰囲気1

I honestly think our experience was anything but pleasurable. The server barely check on us and the food was very dry. The drinks we’re water down and tasted awful . Would like a refund back

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月21日

Thank you for sharing this feedback with us.

通報する
AH
vipAmyH
評価・口コミ(21)
2020年3月14日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

We took our friends here to celebrate after their got married by Elvis. Great food, good service, lots of sangria, and a good time had by all. Would definitely recommend it.

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月21日

Thank you for this great review!

通報する
SL
StephanieL
評価・口コミ(6)
2020年3月13日にご来店
総合3お料理3サービス4雰囲気4

We arrived and were sat within 5 minutes which was nice. We did purchase the Groupon but it was stuck in pending and the waiter told us that they can offer a price match so we went that route. Our waiter was Thomas and he was friendly and attentive. He brought out our drinks within a few minutes and all was well. We got our salad bar items and the weight began. After about 10 minutes the server with chicken came. We then waited about 20-25 min and had to call Thomas back to our table and request meats. After a few minutes the manager came by and told us that he was informed we hadn’t been served and assured us he would send them immediately, which he did. We then got our fill of meats! All in all, it was a decent experience. They definitely made up for the AWOL servers on the end.

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月16日

Thank you for taking the time to share these comments.

通報する
OT
OpenTable ダイナー
ニューオーリンズ・ルイジアナ州
評価・口コミ(5)
2020年3月10日にご来店
総合4お料理3サービス5雰囲気4

The service was spectacular. Unfortunately the lamb only came by once and it was overdone. The filet was also well done. The chicken options were extremely prevalent but the other options not so much.

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月21日

Thank you for sharing these comments with us.

通報する
OT
OpenTable ダイナー
評価・口コミ(1)
2020年3月9日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

We used a groupon voucher I had purchased as a gift for my husband around Christmas. We had a table for two in the front of the restaurant and it was actually a really nice table. Our server was fabulous and the folks coming around to each table serving were kind as well. Great atmosphere. Would be nice with a large group or just for two. The buffet and meat selection was top notch! Delicious and beautiful presentation. It’s also a great option for keto or high protein diets! In retrospect I realized I unintentionally ate zero gluten and very low carb. Great place for people who might have trouble finding meals out that “meat” there dietary requirements.

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月11日

Thank you for this amazing review!

通報する
OT
OpenTable ダイナー
シアトル・イースタンワシントン
評価・口コミ(1)
2020年3月8日にご来店
総合2お料理2サービス2雰囲気2

Been to way better Brazilian steakhouses. The value isn’t there it should be much cheaper. Food and service were no great and salad bar was very lacking

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月11日

Thank you for sharing this feedback with us.

通報する
BL
BillieL
評価・口コミ(1)
2020年3月7日にご来店
総合2お料理2サービス2雰囲気1

It was extremely packed to the point I couldn't even talk to my husband without yelling. We wanted a nice intimate meal and it was actually stressful and not enjoyable at all. The food at the sides buffet was mostly empty so only got salad and the meat going around took forever and was gone so quickly due to how busy it was so we didn't even get to try some of the meats that we wanted to which was disappointing. The price of the meal was not worth it, I felt ripped off and I would never recommend this place to anyone. They need to reduce the amount of tables they serve at a time as it's like shoving as many people in a place at one time with no thought about how much food you need to feed them or service you are giving. I've been to a Brazilian restaurant before that was incredible experience and this was nothing but disappointment.

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月11日

Thank you for sharing this feedback with us.

通報する
BD
BrendaD
評価・口コミ(1)
2020年3月7日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

Was great for my first time. I will be coming back

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月11日

Thank you for this great review!

通報する
JK
JeffreyK
評価・口コミ(1)
2020年3月7日にご来店
総合5お料理4サービス5雰囲気4

Overall I found this place to be a great choice. The BBQ was tasty and the salad bar had some good entrees. When combined with a current Groupon offer, it was an excellent value.

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月16日

Thank you for sharing this great review!

通報する
OT
OpenTable ダイナー
評価・口コミ(4)
2020年3月6日にご来店
総合2お料理2サービス2雰囲気2

The food was mediocre at best, and our waitress barely came by to check on us, not to mention brought us the wrong drinks.

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月11日

Thank you for sharing this feedback.

通報する
A
Ashlyn
評価・口コミ(1)
2020年3月6日にご来店
総合1お料理2サービス1雰囲気2

The service was absolutely awful. Our server came by the table once never took drink orders. They were out of 3 meats that are supposed to be all you can eat and had the nerve to tell me i was lucky to have tried a rib (Yes 1 rib) before they ran out. WOULD NOT RECOMMEND TO ANYONE

Pampas Las Vegas
返信日 2020年3月11日

Thank you for taking the time to share this feedback with us.

通報する
LC
LauraC
評価・口コミ(1)
2020年3月6日にご来店
総合1お料理