Enable JavaScript to run this app.
メインページへ戻る
OpenTable ロゴ
  1. ホーム
  2. イギリス
  3. バース、サマセット
  4. North Somerset
  5. ウェストン スーパー メア
The Old Thatched Cottage Avon Weston-Super-Mare

The Old Thatched Cottage

4.4
4.4
評価・口コミ(991)
~25 ポンド
ステーキハウス
人気のタグ:
  • テラス席
  • 特別なお食事に向いている
  • 景色・眺めが良い
As a proudly independent, family-run restaurant, we bring together over 50 years of expertise and the very freshest ingredients around to create a first-rate, affordable dining experience in Weston-super-Mare.

Our menus are refreshingly honest, simple and uncomplicated; we serve brilliant steaks and top-notch seafood and our daily specials are second-to-none. We’ve got a great selection of wines and our bar is stocked with locally-sourced ales, continental beers and small batch spirits. There's a great cocktail list too!

The restaurant itself offers the perfect mix of old and new… original features, period charm and the only remaining thatched roof in Weston-super-Mare, combined with a laid-back atmosphere and a really-very-cool, beach-facing terrace area complete with glowing fire pits.

レストランの予約

2名

19:00


本日7回予約が入りました。

追加情報

  • 【ダイニングスタイル】

    カジュアル

  • 料理ジャンル

    ステーキハウス, シーフード・海鮮料理, ビアホール・ビアガーデン

  • 【営業時間】

    月~木 12:00~22:00 金 12:00~23:00 土 10:00~23:00 日 10:00~22:00 ランチ 12:00~17:00 ディナー 17:00~21:30

  • 電話番号

    01934 621313

  • 【ホームページ】

    https://theoldthatchedcottage.com/

  • 【ご利用可能カード】

    AMEX, MasterCard, Visa

  • 【ドレスコード】

    カジュアル

  • 【ケータリング】

    We love a good party! Mark the occasion (whatever that may be) with a big ol’ bash with family and friends and let us wine and dine you in our private dining room. Exclusive hire of the restaurant for weddings and celebrations is also available.

  • エリア

    ウェストン スーパー メア

  • 駐車場

    There are a number of car parks just a few steps away from our front door. We recommend parking at The Royal Hotel (postcode: BS23 1JP) or Old Colonial Hotel (postcode: BS23 2AW). There’s also roadside parking nearby.

  • 【その他】

    ウィークエンドブランチ, カクテル, グルテンフリーのメニュー, テラス席, テラス席, バー・ラウンジ, バリアフリー, ビール, ビアホール・ビアガーデン, ワイン, 個室, 屋内暖炉, 屋外喫煙所, 本格的なバー, 眺望

人気のお料理

ダイナー991人による評価

総合評価

評価・口コミを投稿できるのは、このレストランでお食事をされたダイナーのみです

4.4
4.4(最近の評価をもとに集計)
  • 4.5お料理
  • 4.4サービス
  • 4.3雰囲気
  • 4.2コストパフォーマンス

騒音レベル普通

ダイナーが選ぶベストレストラン

  • バース、サマセット

    テラス席があるお店

  • バース、サマセット

    眺め・夜景がきれいなお店

並べ替え

絞込み

  1. SM

    StuartM

    バース、サマセット

    評価・口コミ (1)

    5.0

    評価・口コミ (1)

    3日前にご来店

    overall5food5service5ambience5
    Been trying to visit The Old Thatch for some time especially as they do T-bone steak. Worth the wait as food excellent
  2. HT

    HelenT

    ウスターシャー

    評価・口コミ (3)

    4.0

    評価・口コミ (3)

    4日前にご来店

    overall4food4service5ambience4
    Having booked this for my mums Birthday and threatre treat the thatch did not disappoint from start to finish plus they had gf on their menu which was great for my sister having gf beef bourguignon which was lovely and the lamb shank ...will differently return.
  3. LL

    LouiseL

    評価・口コミ (1)

    5.0

    評価・口コミ (1)

    7日前にご来店

    overall5food5service5ambience4
    We had kleftiko and pork belly - bit lovely! Staff couldn’t do enough and very attentive!
  4. CL

    ChristopherL

    評価・口コミ (1)

    5.0

    評価・口コミ (1)

    2022年11月20日にご来店

    overall5food5service5ambience5
    We originally booked our table for 7.30pm. We were passing early afternoon and popped in to see if we could bring the booking forward to 6pm. The lady changed that with no issues and reveived an email confirmation minutes later. When we arrived for our sitting at 6pm, we were greeted with warmth from the building itself and the staff and were seated straight away. We indulged in 3 courses and were left just the right amout of time between course. All of our experience was second to none from the time we walked in until the time we left. Would recommend to anyone visiting the are and for ourselves would 100% book again !!!
  5. OT

    OpenTable Diner

    バース、サマセット

    評価・口コミ (2)

    5.0

    評価・口コミ (2)

    2022年11月19日にご来店

    overall5food5service5ambience5
    Fabulous evening again here , absolutely love it 💖
  6. K

    Kelly

    バース、サマセット

    評価・口コミ (1)

    5.0

    評価・口コミ (1)

    2022年11月19日にご来店

    overall5food5service5ambience5
    Lovely atmosphere with brilliant service and amazing food. Honestly the best steak we have ever had. We had a ribeye and a fillet, they were cooked perfectly and tasted incredible. The staff were attentive without being intrusive. We had the perfect evening.

    The Old Thatched Cottage返信日 2022年11月21日Hi Kelly, thank you for taking the time to leave a review, we are so pleased to hear you enjoyed your steaks with us and our team were attentive. We do hope to see you again soon.

  7. CC

    CarmenC

    評価・口コミ (1)

    5.0

    評価・口コミ (1)

    2022年11月19日にご来店

    overall5food5service5ambience5
    Loved this place! The food, service, atmosphere, everything was so lovely. We had a outdoor seating and the fireplace was stunning

    The Old Thatched Cottage返信日 2022年11月21日Hello, thank you for taking the time to leave a review, we are so pleased to hear you enjoyed your visit to us and also enjoyed one of the outside firepits. We so hope to see you again.

  8. SS

    SusanS

    ロンドン

    評価・口コミ (6)

    4.0

    評価・口コミ (6)

    2022年11月19日にご来店

    overall4food4service4ambience3
    Food was nice especially the fish and chips (though not good quality peas). Background music was rather loud. Overall, good but rather expensive comparatively.

    The Old Thatched Cottage返信日 2022年11月21日Hello, thank you for taking the time to leave a review, we are so happy to hear you enjoyed your fish and chips, we take your comment about the peas and will look into this. If you find the music loud, please ask a member of the team and they can turn it down for you. We do hope to see you again soon.

  9. OT

    OpenTable Diner

    バース、サマセット

    評価・口コミ (3)

    VIP
    5.0

    評価・口コミ (3)

    2022年11月18日にご来店

    overall5food5service5ambience5
    Top evening, lovely food!! Birthday treat
  10. SG

    StanleyG

    評価・口コミ (1)

    4.0

    評価・口コミ (1)

    2022年11月17日にご来店

    overall4food5service5ambience2
    It was Thursday evening so we expected it to be quiet, but there was really no atmosphere at all. Lovely food though!

    The Old Thatched Cottage返信日 2022年11月21日Hello, thank you for taking the time to leave a review, we are sorry to hear you thought there was no atmosphere, this is something we will try harder at but glad to hear your food was lovely. We do hope to see you again soon.

  11. M

    Mauvien

    バース、サマセット

    評価・口コミ (3)

    5.0

    評価・口コミ (3)

    2022年11月16日にご来店

    overall5food5service5ambience5
    Best restaurant in Weston super mare highly recommend we have not been disappointed inside or out

    The Old Thatched Cottage返信日 2022年11月21日Hello, thank you for taking the time to leave a review, we are so pleased to hear you enjoyed your visit to us, thank you for the high recommendation and we do hope to see you again soon.

  12. BR

    BeverleyR

    評価・口コミ (1)

    5.0

    評価・口コミ (1)

    2022年11月14日にご来店

    overall5food5service5ambience5
    We went on a Monday lunchtime, just 4 of us. The food was so obviously freshly cooked, piping hot and delicious. Thankyou

    The Old Thatched Cottage返信日 2022年11月15日Hi, thank you for taking the time to leave a review, we are so pleased to hear your party of 4 enjoyed your lunch with us, we do hope to see you again soon.

  13. TM

    TerenceM

    バース、サマセット

    評価・口コミ (1)

    1.0

    評価・口コミ (1)

    2022年11月13日にご来店

    overall1food1service1ambience1
    We met as a family for Sunday lunch , the noise was almost deafening! The poor waitresses were run off their feet and just not coping . Sunday roast at £16.95 was poor , the beef was overcooked and tough . A small dish of cauliflower cheese and red cabbage was set on the table for SIX ! I immediately asked if that was all and they did bring another dish of the same . We enquired why there was nothing green and we were told it was because we’re getting close to Christmas ???, we were extremely disappointed with our with our Sunday Lunch experience at The Old Thatch At won’t be returning any time soon .

    The Old Thatched Cottage返信日 2022年11月21日Hello, thank you for taking the time to leave a review, we are very sorry to read this review, with our roast dinners we do have seasonal vegetables but if you ask any member of our team they will always bring extra if required. You mentioned the beef being tough this is something we will look into. We do hope in future you might give us another chance.

  14. LP

    LouiseP

    評価・口コミ (1)

    5.0

    評価・口コミ (1)

    2022年11月13日にご来店

    overall5food5service5ambience5
    Delicious as always, print service, lovely outside table in the sunshine

    The Old Thatched Cottage返信日 2022年11月15日Hi Louise, Thank you for taking the time to leave a review, we are so pleased to hear your visit was delicious as always, we look forward to seeing you again soon.

  15. C

    Couple

    ウォリックシャー

    評価・口コミ (5)

    5.0

    評価・口コミ (5)

    2022年11月13日にご来店

    overall5food5service5ambience5
    Lovely Sunday lunch with lots of vegetables and extra gravy, delicious. Thank you and to your attentive staff for a very pleasant Sunday lunch.

    The Old Thatched Cottage返信日 2022年11月15日Thank you for taking the time to leave a review, we are so pleased to hear you enjoyed your Sunday lunch with us and our team ere attentive. We do hope to see you again soon.

  16. MG

    MarkG

    バース、サマセット

    評価・口コミ (1)

    3.0

    評価・口コミ (1)

    2022年11月12日にご来店

    overall3food4service1ambience3
    After receiving a Email & Text asking us to confirm booking which we answered. We arrived 10 minutes early and it was obvious there was a problem, we were informed abruptly by a member of staff that there wasn’t a table available other people had booked and were told the same. We were told the only table for seating 5 was available & was next to the door which on a November evening was not really acceptable, it took 30 minutes to take our order and then we were asked to move to a smaller table which was bought in from outside, we were told we had 1 1/2 hours when we would have to leave they normally allow 2 hours and it took 30 mins to take order which left 1 hour to eat a meal. They only cater for large parties and should not take bookings if tables are not available. No tables were reserved.

    The Old Thatched Cottage返信日 2022年11月22日Hi Mark, thank you for leaving a review, unfortunately when you arrived the table that was reserved for you still had people on it, we had to seat you on another table we are very sorry we had to move you but you were told you could have the table all evening, Our team asked if you were happy and you said yes they also took your drinks of the bill as a gesture of good will. we do cater for everyone not just big parties. We are sorry to have let you down and hope you will give us another chance.

  17. BR

    BrianR

    評価・口コミ (1)

    4.0

    評価・口コミ (1)

    2022年11月12日にご来店

    overall4food5service4ambience3
    As there was as a celebration the noise level was not as hoped for.

    The Old Thatched Cottage返信日 2022年11月15日Hi Brian, thank you for taking the time to leave a review, we are very sorry about the noise level of the party. We do hope this did not spoil your meals and we do hope to see you again soon.

  18. KG

    KathleenG

    バース、サマセット

    評価・口コミ (1)

    5.0

    評価・口コミ (1)

    2022年11月11日にご来店

    overall5food5service5ambience5
    Came here for food before the carnival, as my daughter wanted to sit by the fire pit. We weren’t that hungry when we arrived so just brought my daughter food and we had a few sides and a couple of drinks. Food was lovely, daughter ate it all. We will definitely come back and have a meal. Service was really good. The woman serving our table was very friendly. Only downfall was there wasn’t toilet roll in one of the toilets, I let the woman behind the bar know on my way out as I didn’t want anyone else to be in the same situation as me having to shout over into the next cubicle for some. She kind of looked at me blankly as if to say why am I telling her that. The man stepped in & said thanks for letting them know though. Overall we were pleased and will be back.

    The Old Thatched Cottage返信日 2022年11月15日Hi Kathleen, Thank you for taking the time to leave a review, we are so pleased to hear your daughter enjoyed her meal. We are very sorry about the toilet roll, we do try our best to keep on top of these things. We are glad to hear overall you were pleased and we do look forward to seeing you again soon.

  19. OT

    OpenTable Diner

    評価・口コミ (1)

    5.0

    評価・口コミ (1)

    2022年11月11日にご来店

    overall5food5service5ambience5
    Outstanding food so tasty , reception was friendly service was great .
  20. AB

    AndaB

    バース、サマセット

    評価・口コミ (1)

    5.0

    評価・口コミ (1)

    2022年11月8日にご来店

    overall5food5service5ambience5
    Nice staff, food tasty and plenty.Will go back for sure.

    The Old Thatched Cottage返信日 2022年11月15日Thank you for taking the time to leave a review, we are so pleased to hear your food was tasty and plentiful and our team were nice. We do hope to see you again soon.

  21. AB

    AnthonyB

    評価・口コミ (1)

    5.0

    評価・口コミ (1)

    2022年11月8日にご来店

    overall5food5service5ambience5
    Pre theatre dinner. Service was prompt, food quality excellent

    The Old Thatched Cottage返信日 2022年11月15日Thank you for taking the time to leave a review Anthony, we are so happy to hear you enjoyed a pre theatre meal with us and your food was excellent. We do hope to see you again soon.

  22. OT

    OpenTable Diner

    バース、サマセット

    評価・口コミ (1)

    4.0

    評価・口コミ (1)

    2022年11月6日にご来店

    overall4food4service5ambience4
    Birthday lunch
  23. CF

    ChrisF

    サンフランシスコ・ベイ周辺

    評価・口コミ (1)

    4.0

    評価・口コミ (1)

    2022年11月6日にご来店

    overall4food4service4ambience4
    Lovely Sunday roast lunch. Nice food and very friendly and efficient service.

    The Old Thatched Cottage返信日 2022年11月15日Hi Chris, thank you for taking the time to leave a review, we are so pleased to hear you enjoyed your Sunday roast with us and our team were friendly and efficient. We do hope to see you again soon.

  24. MP

    MichelleP

    バース、サマセット

    評価・口コミ (1)

    5.0

    評価・口コミ (1)

    2022年11月5日にご来店

    overall5food5service5ambience5
    Excellent service. Food was incredible, even the gluten free options

    The Old Thatched Cottage返信日 2022年11月15日Hi Michelle, thank you for taking the time to leave a review, we are so happy to hear your food and the gluten free options were incredible and our team were excellent. We do hope to see you again soon.

  25. NW

    NigelW

    バース、サマセット

    評価・口コミ (1)

    4.0

    評価・口コミ (1)

    2022年11月4日にご来店

    overall4food4service5ambience5
    Its some time since our last visit, staff were excellent service great &. food was their usual standard.

    The Old Thatched Cottage返信日 2022年11月15日Thank you for taking the time to leave a review Nigel, we are so pleased to hear our team were excellent and food was our usual standard, we do hope to see you again soon.

  26. SB

    SarahB

    バース、サマセット

    評価・口コミ (1)

    5.0

    評価・口コミ (1)

    2022年11月4日にご来店

    overall5food5service5ambience4
    All the food was delicious and the service was great too.

    The Old Thatched Cottage返信日 2022年11月15日Thank you for taking the time to leave a review Sarah, we are so pleased to hear your food was delicious and our team were great too. We do hope to see you again soon.

  27. CB

    CarolineB

    評価・口コミ (1)

    4.0

    評価・口コミ (1)

    2022年11月4日にご来店

    overall4food5service4ambience3
    Very good meal, much better than the usual seaside type of restaurant. Good gluten free choices too

    The Old Thatched Cottage返信日 2022年11月15日Hi Caroline, thank you for leaving a review, we are so happy to hear your food was very good and you found we had good gluten free choices. We do hope to see you again soon.

  28. FH

    FranH

    ブリストル

    評価・口コミ (1)

    4.0

    評価・口コミ (1)

    2022年11月2日にご来店

    overall4food4service4ambience4
    I almost didn't book this place due to some negative reviews on Trip Advisor, but I don't really understand why anyone would complain! Service was excellent and the food was of a good quality, we all really enjoyed our meals. The menu was varied with plenty of choice. The atmosphere was nice and there had been a recent refurbishment I think, the toilet facilities were of a really high standard. I would definitely go again if I was in Weston.

    The Old Thatched Cottage返信日 2022年11月15日Hi Fran, Thank you for taking the time to leave a review, we are so pleased you all enjoyed your meals with us and we do look forward to seeing you again next time you are in Weston.

  29. SB

    SharonB

    ロンドン

    評価・口コミ (1)

    5.0

    評価・口コミ (1)

    2022年10月31日にご来店

    overall5food5service5ambience5
    Great service, lovely food. I had the halloumi starter and chicken souvlaki. Friend had belly pork starter and sirloin steak. We both really enjoyed our meal and the staff were fabulous. A proper Halloween treat! Thank you Thatched Cottage :)
  30. C

    Cathy58

    ブリストル

    評価・口コミ (2)

    4.0

    評価・口コミ (2)

    2022年10月30日にご来店

    overall4food4service4ambience4
    Great food and a good place to take the family- children are welcome !
  31. TN

    TraceyN

    評価・口コミ (1)

    4.0

    評価・口コミ (1)

    2022年10月30日にご来店

    overall4food5service5ambience5
    The food was delicious. Waitresses were very friendly & helpful. However, we did wait a long time for our deserts. Lovely venue.
  32. CH

    CHow

    バース、サマセット

    評価・口コミ (1)

    3.0

    評価・口コミ (1)

    2022年10月30日にご来店

    overall3food2service1ambience1
    *Review is only for Sunday Lunch. Mon-Sat food is VERY good.* Service a little slow, Sunday lunch could do with a lot of improvement.
  33. SY

    SheilaY

    バース、サマセット

    評価・口コミ (1)

    4.0

    評価・口コミ (1)

    2022年10月29日にご来店

    overall4food5service5ambience4
    Lovely food excellent service, a little pricey, but tables could do with a bit of attention, everything sticks to them. Re varnish them or use table clothes, real shame as it’s not pleasant to have to keep unsticking your glasses and yourself.
  34. J

    Jonboy

    評価・口コミ (1)

    3.0

    評価・口コミ (1)

    2022年10月27日にご来店

    overall3food2service4ambience3
    Food was cold and meal I chose was not very nice compared with quality last visit , was cold and quite dark inside drink was flat and stale had to be changed starters were smaller than before and cold

    The Old Thatched Cottage返信日 2022年10月30日Hello, Thank you for taking the time to leave a review, we are very sorry to hear you did not enjoy your meals, we have not changed any of our suppliers so quality of the food should have been the same as last time you visited, we do apologise if this was not the case. The last thing we want is customers to leave unhappy, we do hope you give us another chance to redeem ourselves.

  35. HJ

    HollyJ

    評価・口コミ (1)

    5.0

    評価・口コミ (1)

    2022年10月23日にご来店

    overall5food5service5ambience5
    Absolutely gorgeous! Luckily got a table outfit with our own little fire and it was just perfect! Food and staff were exceptional

    The Old Thatched Cottage返信日 2022年10月30日Hi Holly, Thank you for taking the time to leave a review, we are so pleased to hear you enjoyed your meals with us and you also enjoyed one of the outside firepits. We do hope to see you again.

  36. S

    Sl95

    バース、サマセット

    評価・口コミ (1)

    3.0

    評価・口コミ (1)

    2022年10月23日にご来店

    overall3food2service3ambience3
    Good location with a great view of the sea, shame about the food normally very good but the roast was really poor.

    The Old Thatched Cottage返信日 2022年10月30日Hello, Thank you for taking the time to leave a review, we are sorry to hear you did not enjoy your Sunday lunch with us, the last thing we want is for customers to leave unhappy, we do apologise. We do hope you will give us another chance.

  37. B

    Budgie

    バース、サマセット

    評価・口コミ (1)

    3.0

    評価・口コミ (1)

    2022年10月18日にご来店

    overall3food5service3ambience3
    On arrival in good time for our booking which was made weeks ago there was 1 table reserved with coal pit which i assumed was my booking,whilst waiting to be greeted and seated a party of people who were all ready seated were moved onto the reserved table then we were told to wait until another table was available,we were then seated on a table which hadnt been cleared or cleaned from previous diners then waitress asked if we were ready to order with glasses still left,after asking if it was going to be cleared we were then made to wait a considerable time before being asked again for our order,my wife and i have been here number of times and this was by far worst service we received this time it was a special occassion which i put in comments when booking was made but overall food was magnificent

    The Old Thatched Cottage返信日 2022年10月19日We are so sorry to hear that we have failed on the service. We are of course pleased that the food was magnificent - it seems we have done the difficult thing well and the easy part poorly. Please accept our apologies. Would you be happy for us to give you a call so that we can apologies in person and discuss how we can put this right for you. Thank you for your feedback, we know we aren't perfect, so it is imperative that we find out when we fail so that we can put it right. Many Thanks

  38. MB

    MarcB

    評価・口コミ (1)

    4.0

    評価・口コミ (1)

    2022年10月17日にご来店

    overall4food5service4ambience4
    Great food, great service, good price. Will definitely go again

    The Old Thatched Cottage返信日 2022年10月30日Hello Marc, Thank you for taking the time to leave a review, we are so pleased to hear your food and our team were both great, we look forward to seeing you again soon.

  39. IB

    IanB

    ブリストル

    評価・口コミ (2)

    4.0

    評価・口コミ (2)

    2022年10月14日にご来店

    overall4food5service4ambience4
    We enjoyed beautiful food and some good service. Thank you
  40. A

    Alan

    ロンドン

    評価・口コミ (8)

    5.0

    評価・口コミ (8)

    2022年10月10日にご来店

    overall5food5service5ambience5
    Excellent location, superb food and menu. With friendly, helpful staff. A must to visit when you are in Weston Super Mare.

    The Old Thatched Cottage返信日 2022年10月12日Hi Alan, thank you for leaving a review, we are so pleased to hear you enjoyed your food with us and our team were friendly and helpful. We do hope to see you again soon.

安全対策

  • 清掃と消毒

    • 座席間の表面を消毒します
    • デジタル、使い捨て、または消毒済みのメニューをご提供します
    • 包装または封がされたカトラリーをご提供します
    • 共有エリアは毎日徹底して清掃します
    • お客様に消毒剤またはウェットティッシュをご提供します
    • コンタクトレス決済をご利用になれます
  • 対人距離の確保

    • 一度にご来店可能なお客様の人数を制限します
    • 共有エリアでの距離を確保します
    • テーブル間の距離を通常より広く取ります
  • 保護具

    • 接客担当者はマスクを着用します
    • お客様の食事中以外のマスクの着用を義務付けます
  • スクリーニング

    • 病気のスタッフの職場への出入りを禁止します
    • スタッフの検温を義務付けます
    • 接触追跡情報を収集します

よくある質問

OpenTableを利用するダイナー991名がThe Old Thatched Cottageを4.4つ星評価しています。

はい。OpenTable で日時と人数を指定して空席を検索し、ご予約を入れてください。

レストランの予約

2名

19:00


本日7回予約が入りました。
The Old Thatched CottageのGoogle マップ

BS23 2AN Avon Weston-Super-Mare, 14 Knightstone Road,

追加情報

  • エリア

    ウェストン スーパー メア

  • 【営業時間】

    月~木 12:00~22:00 金 12:00~23:00 土 10:00~23:00 日 10:00~22:00 ランチ 12:00~17:00 ディナー 17:00~21:30

  • 料理ジャンル

    ステーキハウス, シーフード・海鮮料理, ビアホール・ビアガーデン

  • 【ダイニングスタイル】

    カジュアル

  • 【ドレスコード】

    カジュアル

  • 駐車場

    There are a number of car parks just a few steps away from our front door. We recommend parking at The Royal Hotel (postcode: BS23 1JP) or Old Colonial Hotel (postcode: BS23 2AW). There’s also roadside parking nearby.

  • 【ご利用可能カード】

    AMEX, MasterCard, Visa

  • 【その他】

    ウィークエンドブランチ, カクテル, グルテンフリーのメニュー, テラス席, テラス席, バー・ラウンジ, バリアフリー, ビール, ビアホール・ビアガーデン, ワイン, 個室, 屋内暖炉, 屋外喫煙所, 本格的なバー, 眺望

  • 【ホームページ】

    https://theoldthatchedcottage.com/

  • 電話番号

    01934 621313

  • 【ケータリング】

    We love a good party! Mark the occasion (whatever that may be) with a big ol’ bash with family and friends and let us wine and dine you in our private dining room. Exclusive hire of the restaurant for weddings and celebrations is also available.

  • プライバシーポリシー
  • ご利用規約
  • クッキーおよび行動ターゲティング広告
Copyright © 2022 OpenTable, Inc. 1 Montgomery St Ste 700, San Francisco CA 94104 - 無断転載禁止。
OpenTable(オープンテーブル)は、旅行に関連するオンラインサービスの世界的リーダーである Booking Holdings(ブッキングホールディングス)の企業です。
Booking ロゴPriceline ロゴKAYAK ロゴAgoda ロゴRentalcars ロゴOpenTable ロゴ