Weber Grill - Schaumburg

4.5
評価・口コミ(4470)
~30 USドル
アメリカ料理

人気のタグ:

特別なお食事に向いている
テラス席
評判のランチ
屋外クッキングの基準を打ち立てた会社、Weber所有のWeber Grill Restaurantは、50年のグリル経験の集大成です。本格的なWeberの炭釜ですべて調理したステーキ、バーべキュー、ハンバーガーなど伝統的な屋外グリルの最高の食事を提供しています。レストランではオープンキッチン、特別なプライベートイベントの対応、パティオシーティング、グリルチップを提供しています。
ダイナー4470人による総合評価
総合評価
評価・口コミを投稿できるのは、このレストランでお食事をされたダイナーのみです。
4.5最近の評価をもとに集計
4.5
お料理
4.5
サービス
4.3
雰囲気
4.2
コストパフォーマンス
騒音レベル · 普通
90%の人 がオススメすると言っています
ダイナーが選ぶベストレストラン
並べ替え
絞込み
S
vipScope
シカゴ・イリノイ州
評価・口コミ(3)
15時間前にご来店
総合4お料理4サービス3雰囲気3

Restaurant was very full so service was slow. Food was good.

通報する
BW
BrantleyWhitfield
シカゴ・イリノイ州
評価・口コミ(1)
2日前にご来店
総合4お料理5サービス2雰囲気5

Food great as always. Sat in booth at bar so waiter was bartender - he was just there to get paid. Didn't do anything more than he had to which is fine when I go to Portillos.

通報する
SP
SamP
評価・口コミ(1)
4日前にご来店
総合4お料理4サービス4雰囲気4

Food was very good, lighting was dim but very romantic and pleasant in a way.

通報する
RZ
RichZ
評価・口コミ(1)
4日前にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

Always a solid place to go. Happy it's open for sit down again

通報する
M
vipMike23
シカゴ・イリノイ州
評価・口コミ(5)
4日前にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

Weber Grill is awesome! Great selection of barbecue food - Ribs, burgers, chicken, seafood & salads! Great service too!

通報する
JE
JEFFERYT
評価・口コミ(1)
7日前にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

Great food with healthy choices. Service is always excellent. A very safe environment.

通報する
C
vipCruise13
シカゴ・イリノイ州
評価・口コミ(5)
2021年1月16日にご来店
総合4お料理4サービス4雰囲気3

Service and food was very good! We did have to ask another server for the pretzel rolls and butter/cheese.

通報する
IM
vipIlliniMom
シカゴ・イリノイ州
評価・口コミ(74)
2021年1月16日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

What a phenomenal experience & meal!
Tracey was our server & was super attentive!
Had the Weber classic burgers as well as their tomato basil soup—-we couldn’t have asked for a better tasting meal! Delish! Thanks to Weber it was a great way to celebrate my hubbys Bday!

通報する
OT
OpenTable ダイナー
シカゴ・イリノイ州
評価・口コミ(3)
2021年1月15日にご来店
総合4お料理4サービス2雰囲気3

Great meal, we don’t know if they are short staffed due to covid, but service left a lot to be desired. Every time they brought something to the table, they barely stopped to drop off the food, in some cases they slid the plate towards us as they kept moving on, not appreciated. Minimal conversation, felt like they were trying to rush us in and out.

通報する
LK
LindaK
評価・口コミ(1)
2021年1月13日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気4

It's a great option, especially when you have a special occasion to celebrate. The food was excellent and the entire experience was convenient and highly satisfactory!

Weber Grill - Schaumburg
返信日 2021年1月15日

Dear LindaK, We are so pleased you took the time to give us such a great Open Table review. Thank you! We look forward to welcoming you back again soon! Best regards, Dave and The Weber Grill Restaurant Team

通報する
WJ
WendyJ
評価・口コミ(1)
2021年1月10日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

Lovely food the place was not cold at all to be outside

Weber Grill - Schaumburg
返信日 2021年1月15日

Dear WendyJ, We are so pleased you had an enjoyable dining experience at The Weber Grill Restaurant. Thank you for sharing that with others. Please join us again soon! Best regards, Dave and The Weber Grill Restaurant Team

通報する
K
Kara
評価・口コミ(1)
2021年1月9日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

The food was great the server I had was awesome overall great experience

Weber Grill - Schaumburg
返信日 2021年1月15日

Dear Kara, We truly appreciate your review on Open Table. At The Weber Grill Restaurant we are so appreciative when our guests take the time to highlight our food and service. Thank you! We look forward to welcoming you back again soon! Best regards, Dave and The Weber Grill Restaurant Team

通報する
EW
EdW1063
ボルチモア・メリーランド州
評価・口コミ(19)
2021年1月9日にご来店
総合2お料理2サービス5雰囲気3

We’ve gone to Weber Grill on several occasions, the ribs (baby back) have always been great - tender, fall-off-the-bone. Unfortunately this trip was disappointing as the ribs weren’t very good - tough, overcooked. It’s funny, we’re not that picky – even a little bit overdone is fine but the half slab that my wife had was pretty well charred. We were going to send them back but at that point it was getting later, wasn’t worth the hassle. The set up is outdoor enclosed tents with the kerosene heaters which works fine, nobody was cold (.. in fact it was quite warm). Service was fine, I noticed on the menu more things are a-la-carte now - side dishes, up-charges for anything beyond coleslaw or beans. You know, I get it – the Covid environment has really hurt the businesses hard and I’m more than happy to support as often as we can - - but at the same time it was disappointing to drop $100 on dinner for two with no extras, no alcohol, overcooked meal and feeling nickeled and dimed along the way. Unfortunately everyone looked forward to this meal but came away underwhelmed.

通報する
T
Timmy
シカゴ・イリノイ州
評価・口コミ(3)
2021年1月7日にご来店
総合5お料理4サービス5雰囲気4

We ate in the tent and it was very warm and cozy. The food and service were great!

Weber Grill - Schaumburg
返信日 2021年1月15日

Dear Timmy, We are so pleased to read you had an enjoyable dining experience at The Weber Grill Restaurant. Thank you for sharing! We look forward to seeing you again soon! Best regards, Dave and The Weber Grill Restaurant Team

通報する
b
vipbrynp
シカゴ・イリノイ州
評価・口コミ(8)
2021年1月4日にご来店
総合3お料理4サービス4雰囲気2

It was cold in the room as they just opened it for the day

Weber Grill - Schaumburg
返信日 2021年1月15日

Dear brynp, Thank you for being our guest and for your feedback. We apologize for any inconvenience you had with the room temperature when you dined with us. We try to monitor that constantly and try to keep it warm at all times. We do hope you will join us again! Best regards, Dave and The Weber Grill Restaurant Team

通報する
F
vipFlora
シカゴ・イリノイ州
評価・口コミ(58)
2021年1月2日にご来店
総合4お料理5サービス5雰囲気4

The food was very good, although the ribs were very small. The burgers, on the other hand were very tasty and huge! Tent dining has its problems though. It was decorated nicely but the area we were sitting at was cold and the noise from the heat blower was annoying. Service was great!

Weber Grill - Schaumburg
返信日 2021年1月15日

Dear Flora, Thank you for being our guest and for you honest feedback. We do apologize for any inconvenience you experienced while dining in our tent. Hopefully we can welcome you back inside soon. Best regards, Dave and The Weber Grill Restaurant Team

通報する
SW
vipStephanieW
シカゴ・イリノイ州
評価・口コミ(2)
2020年12月29日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

Girly night out!

Weber Grill - Schaumburg
返信日 2021年1月15日

Dear StephanieW, Thank you for taking the time to give us such a great review. Glad to read you have a fun girls night out! We look forward to welcoming you back again soon! Best regards, Dave and The Weber Grill Restaurant Team

通報する
KF
KimF
ウィスコンシン州
評価・口コミ(1)
2020年12月27日にご来店
総合4お料理5サービス5雰囲気4

I was happy to see that Weber Grill had any kind of dine in options. I know that tents aren't ideal, but theirs was decently ventilated. I was a little bit chilly, but I tend to get cold in most places.

Weber Grill - Schaumburg
返信日 2021年1月15日

Dear KimF, Thank you for being our guest and for your feedback. We do know tent dining may be a bit inconvenient and we apologize for any you may have encountered. Hopefully we can welcome you back indoors soon! Best regards, Dave and The Weber Grill Restaurant Team

通報する
OT
OpenTable ダイナー
シカゴ・イリノイ州
評価・口コミ(3)
2020年12月26日にご来店
総合4お料理5サービス5雰囲気4

A tent was socially distanced throughout the space.
The heat was a little week and we had to wear a jacket through dinner. The weather was awesome the food was excellent and we will be back!

Weber Grill - Schaumburg
返信日 2021年1月15日

Thank you for being our guest and for your honest feedback. We do apologize for any inconvenience you experienced while dining in our tent. Hopefully we can welcome you back indoors soon! Best regards, Dave and The Weber Grill Restaurant Team

通報する
SL
vipStephanieL
シカゴ・イリノイ州
評価・口コミ(6)
2020年12月26日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

With indoor dining being shut down in Illinois, Weber's Grill did a great job with their patio/tent seating. It was pretty warm and great service. Will definitely go again soon!

Weber Grill - Schaumburg
返信日 2021年1月15日

Dear StephanieL, Thank you for taking the time to give us such a great review. We are thrilled! Please join us again soon! Best regards, Dave and The Weber Grill Restaurant Team

通報する
j
jackyo
シカゴ・イリノイ州
評価・口コミ(2)
2020年12月24日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気3

The food is always good!

通報する
CB
vipCandyB
シカゴ・イリノイ州
評価・口コミ(5)
2020年12月19日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

Amazing food and service! So glad they have been able to stay open!!

Weber Grill - Schaumburg
返信日 2021年1月15日

Dear CandyB, We are so pleased you took the time to give us such a great review. Thank you! We look forward to welcoming you back again soon! Best regards, Dave and The Weber Grill Restaurant Team

通報する
A
Arizona
シカゴ・イリノイ州
評価・口コミ(2)
2020年12月19日にご来店
総合1お料理5サービス2雰囲気2

The meal was delicious; however their menu is (as typical for Weber’s very limited). Our server did a nice job, was attentive early on but once tables began filling, we waited longer for refills to be brought to the table and were brought the incorrect dessert (came with the meal), yet the third person in our group wasn’t ask if he’d like any dessert.

The main reason for the unsatisfactory review is due to the GM’s lack of professionalism when handling a potential safety hazard. A table of 6 was placed within a foot of the heating vent (outside tent). The party seated there commented that the heat was blowing directly on their child’s leg (young teenager) and the GM turned the heat off “for 20 minutes”. In a scolding tone to me, he said he turned another heater on across the tent, that “it is comfortable in here” that “it should warm up shortly” and “Do you want to move?” all in basically the same breath. As I sat there with my coat and hat on (as were others also dressed similarly) I was taken aback by his blunt and condescending tone. My response to him was a firm, “No, I don’t want to move. It would make more sense not to have a table blocking the heating vent.”

Without saying another word, he turned and left. A few minutes later he had a staff member set up a propane tower close to our table. Many other patrons (30 plus) were present in the outdoor tent by the time we left and many continued to eat with their hats and coats on.

During a pandemic when businesses are regulated so strongly, and folks chose between potentially risking their health or supporting local businesses, Weber Grill in Schaumburg may consider a more customer friendly and safe environment for those choosing to patronize the restaurant.

Weber Grill definitely burned this customer and we will not be back!

通報する
RK
vipRayK
シカゴ・イリノイ州
評価・口コミ(16)
2020年12月18日にご来店
総合3お料理4サービス4雰囲気4

Food was good and service was good; nothing to complain about there. Sitting in the tent was, however, pretty cold and so probably will look for other tent dining locations where you can at least take off your coat

通報する
OT
OpenTable ダイナー
シカゴ・イリノイ州
評価・口コミ(1)
2020年12月18日にご来店
総合4お料理4サービス4雰囲気4

Outdoor dining was great! Cozier than I thought it would be

Weber Grill - Schaumburg
返信日 2021年1月15日

Thank you for taking the time to let others know you had an enjoyable dining experience at The Weber Grill Restaurant. We are so pleased! Please join us again soon! Best regards, Dave and The Weber Grill Restaurant Team

通報する
CG
CynthiaG
評価・口コミ(1)
2020年12月12日にご来店
総合1お料理5サービス1雰囲気1

I understand due to Covid restrictions you have to have only outside seating. However, it is cold. You don’t have enough heaters for a large tent. Not to mention that you have a warmer covered patio and when I asked if my party could wait the person seating us was unbelievably rude and told us we should’ve gotten there earlier.... WHAT? My family and I won’t be going to back until Covid is more under control.

通報する
OT
OpenTable ダイナー
シカゴ・イリノイ州
評価・口コミ(1)
2020年12月11日にご来店
総合3お料理4サービス5雰囲気1

Mostly I was FREEZING cold so I could not enjoy let alone eat my food. There were only 2 standing heaters that were only next to two tables and also a heater on the floor facing the table that was already occupying the standing heater. I packed my dinner as well as my child’s to go and called it a night. Not entirely your fault being we have to be outside in a tent. But it was my experience. Happy holidays and well wishes to all staff!!

通報する
A
vipAwestrike
シカゴ・イリノイ州
評価・口コミ(49)
2020年12月5日にご来店
総合1お料理1サービス1雰囲気1

Poor service, the food was cold, and even with a $50 discount was still overpriced.

Weber Grill - Schaumburg
返信日 2020年12月10日

Dear Awestrike, Please accept our sincere apologies regarding your recent Weber Grill Restaurant dining experience. We take guest comments very seriously and we have shared yours with our executive team. This is not how we want our guests to feel when they visit us. You did not experience us at our best so we hope you will consider giving us another chance to make it right. Best regards, Dave and The Weber Grill Restaurant Team

通報する
OT
vipOpenTable ダイナー
シカゴ・イリノイ州
評価・口コミ(3)
2020年12月4日にご来店
総合1お料理1サービス1雰囲気3

6:45 reservation, too cold in the tent... waited 40 minutes for inside but saw open tables that were actually available. Waiter looked at me like I was crazy when I asked for fresh coffee because it wasn’t hot... when my husband asked about it 15 minutes later he said he had thought someone else brought it. Caesar salad was drowned in dressing and my husband’s hamburger that was ordered medium was rare... waiter then proceeded to explain what medium was and offered to reheat.

通報する
OT
OpenTable ダイナー
シカゴ・イリノイ州
評価・口コミ(1)
2020年12月2日にご来店
総合3お料理3サービス2雰囲気3

Food waiting time 55 min during minimal occupancy.
After 35 min of waiting after placed order, the waiter came to me to say sorry because computer crashed and order didn’t go through.
Next table have gotten free food and they were waiting las time then myself....

通報する
AB
AndersB
評価・口コミ(1)
2020年12月2日にご来店
総合3お料理3サービス2雰囲気2

Covid makes running a restaurant extremely difficult - with patrons eating in a tent far from the kitchen with doors open to the wind and December weather. But we all need to make the most of it the best we can. We went to Weber Grill for my son's 18th birthday and I felt they could have tried a little harder. The service was friendly but slow. One of the heaters ran out of propane. A burger ordered medium rare came very rare, close to completely raw on one side. It was comped but it still took another 20 minutes to get a new one. The French onion soup was a bit salty. My son's birthday steak was spiced and grilled to his liking, and that was the most important!

通報する
L
vipLaura
シカゴ・イリノイ州
評価・口コミ(10)
2020年11月30日にご来店
総合4お料理5サービス5雰囲気3

Due to the circumstances of COVID I'm thankful that they have an outdoor patio that's enclosed and partially warmed to still be able to enjoy seeing friends. Food and service good.

通報する
LS
vipLizS
シカゴ・イリノイ州
評価・口コミ(11)
2020年11月28日にご来店
総合3お料理5サービス5雰囲気3

It’s a great place but outdoor tent to chilly for me.

Weber Grill - Schaumburg
返信日 2021年1月15日

Dear LizS, Thank you for being our guest and for your honest feedback. We do apologize for any inconvenience you experienced while dining in our tent. Hopefully we will be able to welcome you back indoors soon! Best regards, Dave and The Weber Grill Restaurant Team

通報する
OT
vipOpenTable ダイナー
シカゴ・イリノイ州
評価・口コミ(2)
2020年11月21日にご来店
総合3お料理5サービス5雰囲気1

It was way to cold in the tent, you only had two heaters. I would suggest adding at least 4 more

Weber Grill - Schaumburg
返信日 2020年11月24日

Thank you for being our guest and for your honest feedback. We do take comments very seriously and yours will be shared with our executive team. During these trying times we are trying to make the guests as comfortable as possible and we are sorry we fell short during your visit. We do hope you will give us another chance to let us serve you better. Best regards, Dave and The Weber Grill Restaurant Team

通報する
N
Nicknlinz
ワシントン DC エリア
評価・口コミ(2)
2020年11月21日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

Our server Anthony was so good. He was so on top of every need and went out of his way to make sure we enjoyed our meal. The salad and spinach Dip were great.

Weber Grill - Schaumburg
返信日 2020年11月24日

Dear Nicknlinz, Thank you for taking the time to give us a great Open Table review. We are thrilled! Anthony will be pleased to learn his service made your dining experience more enjoyable. Thank you for sharing! Please join us again soon! Best regards, Dave and The Weber Grill Restaurant Team

通報する
T
Tamara
評価・口コミ(1)
2020年11月21日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

Excellent outdoor seating with multiple heat sources. The food was excellent and grilled to perfection!

Weber Grill - Schaumburg
返信日 2020年11月24日

Dear Tamara, We are pleased to learn you had an enjoyable dining experience during these trying times. Thank you for sharing! We look forward to welcoming you back again soon! Best regards, Dave and The Weber Grill Restaurant Team

通報する
M
vipMaria
ラスベガス
評価・口コミ(8)
2020年11月20日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

Amazing food and great service

通報する
HR
HernanR
評価・口コミ(1)
2020年11月6日にご来店
総合3お料理4サービス3雰囲気3

The food was ok the drinks were no so good and too noisy. Maybe because was outside. This is not the first time I visit the restaurant. I won't recommend this restaurant to my family or friends for an outside dinner.

Weber Grill - Schaumburg
返信日 2020年11月12日

Dear HernanR, Thank you for being our guest and for your honest feedback. We are sorry your outdoor dining experience was so disappointing. We do try to follow the state guidelines during this trying time but comments such as yours will help us to improve. We value you as a customer and hope you will give us another chance to make it better. Best regards, Dave and The Weber Grill Restaurant Team

通報する
OT
OpenTable ダイナー
シカゴ・イリノイ州
評価・口コミ(2)
2020年11月6日にご来店
総合5お料理5サービス5雰囲気5

Server was the greatest, very attentive, and respectful. Talked to us about old fashions and how it’s made in house, very pleasant

Weber Grill - Schaumburg
返信日 2020年11月12日

Thank you for taking the time to let others know you had an enjoyable dining experience at The Weber Grill Restaurant. We are extremely pleased! We hope to be able to serve you again soon! Best regards, Dave and The Weber Grill Restaurant Team

通報する
J
vipJimbo
シカゴ・イリノイ州
評価・口コミ(10)
2020年11月6日にご来店
総合4お料理3サービス5雰囲気5

Steak was cooked to our request but it was very chewy and a lot of gristle. Would not order again. Service was great though. Our waiter had a great sense of humor. Asparagus was grilled perfectly and we enjoyed the corn bread

Weber Grill - Schaumburg
返信日 2020年11月12日

Dear Jimbo, Thank you for being our guest and for your honest feedback. Please accept our sincere apologies. We take guest comments very seriously and we have shared yours with our executive team. You did not experience us at our best so we hope you will give us another chance to make it right. Best regards, Dave and The Weber Grill Restaurant Team

通報する

よくある質問

OpenTable ダイナー4470名によるWeber Grill - Schaumburgの評価は4.5☆です。

はい。OpenTable で日時と人数を指定して空席を検索し、ご予約を入れてください。現地の制限により、現時点では予約を受け付けていない場合がありますのでご留意ください。